Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKarlštejn!
01. 05. 2000
1
0
1825
Autor
Sýkorka
Prekrásne
básnenie
bez básní.
Minúty zbavené
všednosti.
Zrkadlenie duší
na hladine jazera.
Amerika vzala za srdce...
Ďakujem
za chvíle,
keď som bola
čoraz viacej svoja
a moje smútky
vyrovnal Váš spev.
Opäť čistá cesta
a viac srdcí
a viac mien
pre jeden pocit,
ktorý sme si vzali
všetci so sebou.
Ladi, určite sa raz stretneme!!! Ja prídem trebárs cez prázdniny nakuknúť do Tvojho mestečka na pár hodín, čo Ty na to?
Azí, Merle se přece taktně pořád koukal úplně úplně jinam... jó, a dej jí i za mě :-))
Silvinko hodně kvůli tobě mě mrzí, že sem tam nebyla. Snad až někdy pojedu zase na Slovensko. Nebo ty do Čech...
Seš sqělá! :-)))
Skoro se mi chce napsat "Až se Merle nebude koukat"... ;-)))
:-XXX
Tak tohle mě štve. Že jsem tam s váma nemohl být. Ale touhle básní, cítím se hodně přiblížen...
Silvík: až se Azalin nebude koukat, máš u mě :-)(-: ... a krávožemlu kombo! hň hň hň
Silvinka,
ďakujem ti, za tvoju slovenčinu, za tvoju krásnu dušu, za tvoje verše, za tvoj dych, za tvoje úsmevy na perách
...:c)))
a odpusť mi můj pokus o splynutí s tebou ... pomocí tvého měkkého, malebného, milého jazyka - slovenštiny - chybí mi gramatika, slova, frazeologie ... ale nechybí mi náklonnost k tobě a tobě podobným ...
Děkuji za krásná slova,
děkuji Ti zas a znova,
nebyl jsem tam tehdy s vámi
s vílami a květinami
s prozaiky, s básníky ...
žal mě jímá veliký :c)))
díky za tvé přiblížení
nad Písmáka prostě není ...
:c)))))
Ten Karlstejn, to musel byt teda zazitek, tolik rozpoluplnych reakci a dojmu !! Skoda ze jsem trochu z ruky... neplanuje se neco na polovinu srpna (budu mozna v Brne) nebo prvni polovinu zari (budu v Liptovskem Mikulasi na Slovensku)???
Silvinko díky ..... jsi citlivá dívenka ..... a to se mi moc moc líbí ..... už se na tebe zase někdy těším .....
..... zřejmě bych ti měl poslat pusinku ..... abych nevybočoval z řady .....
Katko, napíš kedy budeš na Slovensku, určite sa dohodneme a stretneme :o))).
Jejda, ja som nespomenula Jim_Page-a, Dědoucha a papoucha a zolli, trest smrti pre mňa! :o). Ľudkovia, keby ste zažili hrať duo Dědouch a papouch (jeden na gitaru, druhy na konev), pochopili by ste, že hudobný prejav nemá žiadne hranice!!!! :o))).
xpired: Ja som proste z Teba mala taký pocit :o))). Možno bolo moje pozorovanie veľmi subjektívne. Ale aj tak si mi mal čo povedať. :o)
Jeeeeeeeeee))))))))))))))
Silvinko možeš(ta stříška mi tu nejde, hihi...)
jsi krásná dušička, oči věčnosti s AZImudříkem po boku...
meditace či meditacia(učím sa) je tu stále s námi
a Tatry též
ach...
Jo, jo co bychom si počali bez vrtule ! :o))))
Mám ze srazu úplně stejný pocit jako Ty ! Na Americe se mi moc líbilo ( už kvůli Tobě ;o) a těším se na další setkání !
P.S. Nezapomeň na slíbené fotky na kterých různými meči propichuješ různé chlapy ! :o)
P.S. 2 Skvělé vlasy ? :o)))) No příště přijedu úplně bez nich ! Uvidíme reakci ! :o)))
Silvinkoooooooooooooooo,
tys jemná dušinka,
ľúbim ťa i milujem
zjemnila´s mi deň i den
Aj ked som bol velmi neamerický, bol som s každou dušou vplývan :-))) Ďakujem..