pěkný fragment, všechno trochu ohrané, ale podané zajímavým způsobem. tip*
Já myslím, že je to dobré. Trochu krátké ale slušné. t*
Už mám něco rozpracované, ale zatím jen v hlavě:)
hodilo by se to na zadní obálku knihy (napíšeš?:o)
nezní, ale některé obraty velmi pěkné..
Mě se to líbí. Hezká čeština, hezká slovní zásoba ... :-)
Jasně, mám to, potom teda detail, že to kulhá stylisticky, protože ta věta je dost těžkopádná. A neptej se jak to napsat jinak. Neporadim.
nene přečti si to znovu.Jsou tam čárky a to:Mrtvé,kteří se probouzí je vsuvka.Má to být živí jdou spát a začínají lákat mrtvé vůní své krve:) kteří se probouzejí je vsuvka.............
mrtvé, kteří se probouzí, vůní své krve - přemýšlím kolik krve může mít mrtvola
jasně, hoď povídku a jdeme na to ;-)
neni to vubec spatne Hvezdi, dala by se podle toho napsat docela slusna fantasy povidka s nadechem hororu, nebo psychotrilleru...fakt....toho by se melo zneuzit ;)))
napis psychotriller ;))))) *
No neco takoveho pripravuju:))))))))))
tak báseň to tedy asi úplně nebude...ne že by na tom záleželo
někdy se to trochu zašmodrchá (smrtelně bílá ruka... celý to s těma zubama...)
a co se týče poselství... snad jen smích
no to neřeším je to jen tak pro zábavu:)Pro radost:)
ale jen tak pro radost bys mi mohla rict ze to bylo strasidelne a ze ti behal mraz po zadech:))))))))))))))))))))))))
bojím se ještě teď a třesou se mi ruce tak, že musím levou držet pravou abych vůbec mohl psát na klávesnici
To nejni tak zlý.....
leč jako báseň mi to příliš nezní, zaslouží si to klub a i tip
vůbec nic nového... naprosto omšelé a bez nápadu, sorry
No ale snaha byla:)Není se za co omlouvat,prostě máš svůj názor.Já sama si myslím,že to není nic moc,ale proč to neuveřejnit ,že.Ale až sem hodím svou povídku, doufám že tvůj názor bude nadále tak objektivní.
Děkuji udělal jsi mi opravdu radost(a to ted vůbec nenarážím na tvůj nick:)Doufám, že už se nebojíš:)