Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMelancholická...
09. 05. 2000
10
0
2881
Autor
Ženatej
Až unavené stíny po klekání
pokojně ulehnou tvářemi k východu,
až na peróně vložíš do mých dlaní,
svou hlavu smutnící v předtuše rozchodu,
až se skřípěním rozmáchnuté kosy,
jež vrhá jiskry mezi kamení,
rozvíří rychlík kapky podvečerní rosy,
a krutý výpravčí až dá své znamení,
až uvíznou v mém hrdle jako v hrobě
tisíce nevyřčených něžných metafor,
vztáhnu svou prázdnou náruč z vlaku směrem k Tobě,
a vzlyknu zcela zlomen: ...
"Sakra! ... Semafor!!!"
malykuba01
03. 03. 2002Ramiz_Achundov
28. 04. 2001
Je to krásné, ale má melancholická část se na tebe zlobí za ten konec. Nojo, ale sranda musí bejt, ikdyby České dráhy neměly na výplaty.
V tý básničce je nádherná nálada, kterou ten konec zabije a nestojí to za to. Stejně se mi ale líbí.
Kdybych se na konci nezasmála asi by mi snad slza ukápla. Tahle báseň mi připoměla kousek vlastního života SUPER!
:o))))))))
Ten Ženatej mě svýma pointama jednou zničí! :o)
A takové nádherné lyrické líčení to bylo... :o)
plus podepisuju to od Javerta
Ť
Tip ! :-) Ako chodkyňa sa musím zastať semaforu, lebo mi dáva šancu prejsť cez cestu a nastúpiť :-)
+ ALOHA +
:-) konstruktivně se melancholicky řechtám:-)
až se skřípěním rozmáchnuté kosy - ten zvuk slyším!!! - dobrá práce
Uvízlé metafory v hrdle jako v hrobě.... je toho tam víc a je to moc dobré. Škoda že sis nedal pozor na počty slabik - ve druhé sloce první a třetí řádka dost skřípe. Chtělo by to ještě trochu učísnout ale jinak - "zbytečně dobrý"!
Je to úžasná báseň. Tentokrát som si opísala Jízdní řád a už sem neprídem :-))
°g° Pane, nevyklánějte se z toho okna! Nebojte, já to tu znám, tady jsou jenom tři be-,be-,be-tonové sloupy.
Dobrej kontrast smutku a veselí, radosti-bolesti,...