Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlub osahávačů knížek
04. 03. 2003
0
0
1589
Autor
Sysa
Osahávači a osahávačky knížek, nastalo zrození nové éry!!!:-)
Přidejte se k diskuzi o literatuře mezi osahávači i neosahávači - o literatuře z hlediska čtenářského...Podělte se o dojmy z knížek - ať už z jejich obalu nebo z jejich obsahu - a pomozte rozběhnout určitě zajímavou čtenářskou diskuzi...
Přeju krásný den všem :-)
Sysa
no že si tady brojila proti jinak přece zcela uchvacujícímu přírodnímu mužnýmu aroma....:o)))
uli: ......šmarjááá.....až tak???!!!! ....... to mě teda děsíš! ..... měla jsem jisté ideály ;) .......
JohnieBass
14. 03. 2003
Sysa & ulita: nestydím, mluví ze mě letité zkušenosti ;o)))
ulita: no, ve Tvé současné profesi, bych doporučovala - některých specielních případech raději opomenout, žes o takových věcech jako čich a hmat slyšela :o)). Nebo, že by ústředí mělo jiné složení čtenářstva? ;))
ulita & Johnie: ale jo, oprostím-li se od svého profesionálního cynismu :o))), tak souhlasím! Nové knížky voní krásně. Je příjemné je prvně otevřít a cítit to jejich motýlí zašustění .... I nadotek bývají krásné. Obzvlášť mám ráda takové ty hladké /nemyslím omyvatelné!! :)/ ... ale takové ty s jemným matným povrchem, které jsou - jak já říkám - na "mazlení"...a člověj je má fakt chuť i pohladit ..... :o)) .......Nojooo, paní knihovní promluvila, já vim ;)) ....už mlčím :o))
alina: kdyby jen čtenáři... části zaměstnanců (hlavně mužského pohlaví) bych vyplácela část mzdy v mýdle a toaletní vodě... fak děs.
JohnieBass: taky jsem si nedávno uvědomila, jak při ohledávání čehokoliv upozaďujeme čich... očuchávám kde co... (skoro) :)
JohnieBass
11. 03. 2003
Akorát je úplně na pytel, když jediný výtisk knihy, kterou nutně potřebujete rychle přečíst, najdete na zatuchlé chalupě. :(
knihy??????????????...........leda hráběma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:o)))))
JohnieBass
07. 03. 2003
je zvláštní, že jsem na tuto upoutávku narazil zrovna dnes, kdy jsem se rozhodl udělat si vlastní knížku. zajímavé... už se těším aš si ji vytisknu, zknihařím a ošahám...
jo a taky si myslím, že "nastalo zrození nové éry" je pěkná blbost, když už jsme na tom literárním serveru....:))))
já?? (neviný a čistý pohled)
koleda koleda ulíto, pročpak tu máš... tak hezky uklizeno? ;))
ulito, na ten OPRAVDU ZAJÍMAVÝ úhel pohledu už se fakt těším:-) a s tou érou - tak co třeba obrození staré éry?....ale néééééé to je ještě horší:-))))
Navždy_Tvůj
04. 03. 2003
jako osahávačka knih z povolání můžu nabídnout OPRAVDU ZAJÍMAVÝ úhel pohledu...:))