Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebratřícek s kosou
11. 03. 2003
9
0
1388
Autor
Lukri
Voníš po pohankovém polštáři
a medových slzách
... bratříčku ...
s kosou přes rameno.
Sám , beze slov
touláš se po cestách
vím jen,
že miluješ červené maliny . . .
tak doufám, že ty jeho maliny budou dnes plné červů a než je vybere, tak některým bude o chvilku déle blikat naděje....
11.03.2003 Quinn
Hm...občas by mě zajímalo, co se pod jednotlivýma dílkama skrývá... ( s kosou přes rameno )
Ale TIP...každej si to vysvětluje po svým, že jo...
Někdy člověk napíše něco v čirém zoufalství a jinému to vyvolá jinou asociací výbornou náladu
Jindy naopak.
Nemám rád SMRT, ať už je jakákoliv. Nicméně chápu, že je nezbyná.
Lukri - jseš nešťastná velice krásně, těším se že budeš ještě krásněji šťastná, až to pomine.
proč by to mělo být o smrti? copak nemohl jít sekat trávu?!
máme tak zažitý některý obrazy...
a přitom jenom v naší kultuře - jaké to mají třeba v Asii, Africe... (?)
:-)
proč by to mělo být o smrti? copak nemohl jít sekat trávu?!
máme tak zažitý některý obrazy...
a přitom jenom v naší kultuře - jaké to mají třeba v Asii, Africe... (?)
:-)
já se nebojím smrti, aspoň myslím...
bojím se bolesti
je to takový odevzdaně smutný; opravdu nevím, co bych přihodil za "hlubší kritiku" ....; budu si teď muset přečíst alě něco veselýho; určitě TIP a k tomu cmuk (ačkoliv takový zaškrtávací políčko tady není ... )
dekuji všem za kritiky
woai: vím že by to vyznělo hezky vesele, kdyby šel muž kosit trávu, ale bohužel, já píšu jenom to co cítím a co znám, ... a při tomhle jsem opravdu šťastná nebyla..
a jak řekl W.Allan - nebojím se smrti, ale bojím se dne, kdy si pro mě přijde..
clovrdik - neboj, určitě něco veselého jednou napíšu,,, a děkuju za cmuk, člověku je najednou nějak líp...
Hm...občas by mě zajímalo, co se pod jednotlivýma dílkama skrývá... ( s kosou přes rameno )
Ale TIP...každej si to vysvětluje po svým, že jo...