Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNadpozemský klub
22. 03. 2003
1
0
2474
Autor
Mathew
Ride the snake
Ride the snake
To the lake
To the lake
The ancient lake, baby
The snake is long
Seven miles
Ride the snake
( Jim Morrison )
Ten had je krásnej. Samozřejmě, že je sedm mil dlouhej. Jeho hlava je metr dlouhá a půl metru široká. Jedno oko má zelený a druhý červený. Je už velmi starý a jeho kůže je studená. A na šupinách ma celou historii světa, všechny lidi a věci .... Ovšem nejdůležitější je, že my toho hada políbíme na jazyk. Pokud z nás ucítí strach, okamžitě nás sežere. Pokud ho ale políbíme bezestrachu, provede nás zahradou, branou dál na druhou stranu. A všichni pojedeme na hadovi...
náhodička ?........... zrovna poslouchám Riders on the Storm od Morrisona :o)
Pavson : protože je to událost..protože vznikl klub který přemůže Depresáře, romantiky a snílky :))) a hlavně protože je to úplně jedno..
sunnyangel
23. 03. 2003
A co kdybys nahoru dal Zařazeno v klubu a já bych se tak mohla do toho klubu dostat, he?
Jedinej tip máš pořád ode mě :-)
Zřejmě se jedná o klub jasnovidců, protože tohle teda upoutávka na klub moc néní. Ale máš celkem štěstí, zatím tě nikdo moc nesjel ... a dokonce ani velký Wopi!
Dřív než se začnou sbíhat ze všech koutů admini, upozorňuju, že tohle je upoutávka na klub, kteroužto je dovoleno, ne-li doporučeno umisťovat na hlavní stránku.
Mathew, je to pěkný, ale musel jsi tam dávat ten odpornej obrázek? A ještě k tomu tak velkej. Fuj.