Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonzultanti
Autor
Andulka
Stali na vratnici. Figurky jak vystrizene z reklamy ci casopisu. Figurky jak ze skatulky. Ona v modrem kostymu s bilou halenkou, vlasy plne meliru, dlouhe akrilove nehty, v ruce cerny kufrik. Za ni dva muzi neurciteho veku, cerstve oholeni a ostrihani, kazdy s cernym kufrikem. Mlcky, v oblaku drahych parfemu a vod po holeni. Pak prisel reditel, podali si ruce, usmali se ze siroka, zazertovali o nicem a vesli do luxusni kancelare. Jeste nez reditel stacil zavrit dvere, zavolal na Marusku: “Prines nam kafe….”
Reditel si stezoval na vysoke naklady podniku, na maly odbyt a neschopnost svych zamestnancu. Chapave se usmivali, kyvali hlavami, plne rediteli rozumneli. “Do ctrnacti dnu vam predame detailni analyzy podnikovych nakladu a doporuceni jak je snizit. Starosti ode dneska nechte na nas!”
Nasledujici tyden pak figurky nedelali nic jineho nez kupovali mzdovym zamestnacum kavu a koblihy. “Pane Hruby, vime ze jste tomuto podniku obetoval mhoho let. Velice si vazime vaseho nazoru. Povezte nam, kdyby jste dostal funkci reditele podniku, jak byste snizil jeho naklady?” A pan Hruby nadseny, ze ho nekdo posloucha, povidal a povidal. Povidala i pani Marankova, pan Havlicek, a nakonec doslo i na Marusku.
Za ctrnact dni predali figurky zpravu a doporuceni rediteli, podniku snizili naklady o 40% a odesli s tucnymi honorari.
Za mesic sedeli v kancelari reditele znova. Reditel jim vysvetloval, jak je v podniku nizka moralka a produktivita prace….