Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČerné haiku
25. 04. 2003
13
1
2838
Autor
Witch
Stisk ruky slábne,
smrt odvádí dalšího
do bezedné tmy.
1 názor
nejsem na 100 přesvědčen, že je to formou haiku, ale pravidla se mohou měnit.. minimálně je v tom pěkný obsah
Swedish_Nigg
19. 11. 2003Ingastatlatla
22. 07. 2003Ingastatlatla
22. 07. 2003Ingastatlatla
22. 07. 2003
Witch: Apropó, v kolika letech choděj čarodějnicedo důchodu? My andělé v 960, jako Metuzalém :o))
BadAngel: no jako čarodějka předevšim vůbec neumřu, nebo aspoň ne v nejbližších stoletích :o))
BadAngel: aha... no tak to je problém, já mám mail jenom v práci a to už tu pak asi pracovat nebudu... hmmm
Witch: myslíš nebeskou poštu? Voni to teď nějak překopávaj, prej to půjde všechno přes e-maily, akorát se bojím, aby nepoužili windows, to by pak už nebylo nebe, ale nejmíň očistec, ne-li rovnou peklo :o))
BadAngel: nebe je přece nebe - tam se dá všechno, co chceš, nebo aspoň doufám...
a nakonec - dát vědět se dá i jinak :o))
Witch: A co když už tou dobou budu v nebi? Dá se z nebe připojit k písmákovi?
BadAngel: no ještě uvidíme, kdoví kdypa já se tam dostanu... ale dám ti včas vědět, kterým směrem půjdu :o)
BadAngel: hihihi oooo děkuji, ale obávám se, že peklo bude mít krapet individuálnější formu...
Witch: no zrovna Ty máš co povídat, čarodějnice jedna :o)) Já jsem aspoň "andílek", a třeba si to "bad" přeložej jako nemocnej (to mám ze slovníku). A i kdyby - v pekle to taky nemusí bejt tak špatný, pokud tam budou jenom takový čarodějnice jako seš Ty :o))
Witch: no jasně... kdybych byl pořád úspěšný mladý muž jako teďka :o)) I když do nebe se taky těšim... do bezedného světla :o)
BadAngel: tak to ale nevim, zda tě tam vezmou Andílku, když jsi ten "špatnej"... :o))
BadAngel: no vždyť říkám - začátek... :o)) tobě by se chtělo tu být stovky let v jedný kůži? ...
Witch: a že Tě to vůbec zajímá... dyk čarodějce přece neumíraj (pokud se je nepodaří upálit...:)
witch: I Ty pesimistko.... já myslím, že život je jen začátek světlých zítřků :o)
ČarodějkaW
30. 04. 2003Musim_vas_vic_zabijet
25. 04. 2003DemonicForce
25. 04. 2003
DemonicForce: aha, myslela jsem, že je to tak správně, tak kolik to má mít, sedm? změním to...
a díky