Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoření
27. 04. 2003
1
0
1601
Autor
Lord_of_the_Rings
Koření
Každá správná hospodyňka,zná skřítečka Majoránka.
Do každé polívčičky dá aspoň dvě špetičky.
Každá správná hospodyňka zná skřítečka Tymiánka.
Do každé omáčičky dá aspoň dvě hrstičky.
Ach jo - takhle to chodí - teď takovýhle skvělý pohodový textíky, za pár let zklamaný textíky o Lásce a pak - kdo ví... Po pravdě - myslím, že píšeš pohodově - to mě se takovýhle začátky vyhnuly - ve Tvym věku jsem spíš jen přemejšlel o tom, jak budu chránit zvířátka před lidma, jak budu ničit továrny, aby nekouřili a aby bylo na světě líp...
Mý první dílko (První pohled na svět - jak mu tady říkám) jsem napsal až potom, co jsem si uvědomil, že psát je vlastně skvělý...:-)
Jsem rád, žes to zjistila tak "brzo" :-)
TIPík :-)
Jak se někde vaří polívka, hned myslím na nový koření a jestli náhodou neni otrávený...
Lord_of_the_Rings
30. 06. 2003Pišta_Hufnágl
25. 06. 2003KristinaKočanská
29. 04. 2003malej_blazen
27. 04. 2003
možná by ses mohl uplatnit jako tvůrce reklamních sloganů :o)
osobně mě básnička - miniatura moc nezaujala, takže ji neberu vážně, jak doporučuješ :o/
čí je to básnička, když je to "jej" básnička?
veselé, veselé, líbilo :o)
(Informace: za čárkou a tečkou se dělá mezera. Díky :) )