Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePomník pro Bacha
04. 05. 2003
11
0
1986
Autor
Fagus
k Bohu
která mě přibližuje
Děkuji Bachovi za hudbu
Děkuji Bohu
za Bacha
Líbí se mi, co jsi napsal i jak jsi to napsal. Všechno je pravda. Slova i směřování... TIP
Pěkné. Přiznám se, Bachovu tvorbu moc neznám, mým favoritem je Mozart :-) Líbí se mi jak máš ty řádky poskládané a barevně odlišené.
For sleeping_beauty:
Musíš být trochu drzá (ale slušná)! Mě třeba pustili v neděli po mši i do poměrně velkýho chrámu a nechali mě tam dvě a půl hodiny prohánět tamější krásný nástroj. Byl tam dole jenom kostelník, který po celou dobu lítal kdoví kde.
For Mone:
To jsem okoukal tady na Písmáku :-)
Mozarta moc nemusím, připadá mi poněkud lehkovážný. Snad až na jeho Requiem.
Fagus: chápu Tě plně, i pro mě je to úžasný zážitek, když se mi povede někde rozeznít píšťaly...
*
Pomerančová
04. 05. 2003
Božský Bach a jeho Air...
A jeho etudy, která jsem hrála coby robě školou povinné na klavír byly taky epesní.
***
Ciri: Mám na mysli především dílo varhanní. To je to, co poslouchám. To je moje droga.
Tak daleko jsem ve svém hudebním nenadání bohužel nedospěla...
Ale jestli hraješ na varhany, tak Tě upřímně obdivuju, to je sestsakramentsky těžká věc.
Něco ti prozradím, ale nikomu to neříkej...
Hraju, ale neznám skoro vůbec noty. Hraju jen podle sluchu.
Stačí mi jen občas zasednout za pultík v nějakém opuštěném kostele. Už ta atmosféra, a pak ten mohutný zpěv nástroje. Nádhera! Ještě pár dní z toho žiju.
A věř mi, že jsem nastotisíckrát lepčí posluchač než hráč.