Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePopSpad
11. 05. 2003
13
0
2769
Autor
(G)eorge
Láska mezi kelímky od coca-coly
A mastným fast food odpadem
Že nejsem Warhole to mě bolí
Válím se s tebou, s Bohem
S pop-art poklademhippiesanda
12. 12. 2004
Koukám, že Mathew je pěknej drsoň.
Četl jsem už spoustu blbůstek, některé překračovaly svůj rámec (od kalais, Nuitíka...) a jiné ... (Kennyny a jeho joudoviny) škoda mluvit:-)
Rozhodně patříš do první kategorie.
A zanáším tě do oblíbených autorů.
Ó zbitý.
Desolator : pro kreteny: sex ve špíně společnosti-> asociace na Warhola > co je nejvíc popart> bůh ....?
Promiň
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................
do vytečkované části napiš pocity při psaní této zblblosti.............
... jdeš dolů ... říkám to nerad ... JDEŠ DOLŮ ...
druhykolouvozu
12. 05. 2003druhykolouvozu
12. 05. 2003cekanka_ucekana
10. 05. 2003
jo, jenom čekám, že až sem příjdu zítra, bude tady debata dlouhá jak tejden před výplatpou, o tom co je a co není popartovej poklad:))) (Bůh? určitě!)
cekanka_ucekana
10. 05. 2003
cožeseš, kdo Ti to udělal ?(nám na chalupě kolem angreštu furt lítaj strašně agresivní vos) dyž debatuju já tak je všecko v poho... ale opřeš se do toho v mý nepřítomnosti Ty, Standa nebo podobný kvítko a je vymalováno, hnedle vim kolik ste si kdo koupili v sámošce rohlíků :))))
cekanka_ucekana
10. 05. 2003
přínosnou kritiku poznáš tak, že si ji pisatel pomocí zatržítka "vážná kritika" obarví na žluto. Ostatní jsou jenom kydy hozený do placu proto aby to vypadalo že se člověk zajímá o to co píšou ostatní :))
Nebral bych to tak tragicky....spíš z pohledu římskokatolickýho faráře:"Snad se zrušení toho celibátu dožijí aspoň mé děti!"..:-))))
.... bez komentáře ..... s tipem .... ( a s komentářem )
Jip TIP ..... :)