Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJdu bosý...vidíš?
14. 05. 2003
12
0
2167
Autor
dablik008
a začínám chápat…
z týhle básně teče cit ... je moc dobrá; opravdu jsi jeden z mála autorů, kterej o lásce dokáže psát bez kýčovitosti a bez křeče ...; dejchlo z toho na mě takový zváštní smířený smutno (romantický obrazy a pak hláška "snad to nějak doklepu") - výborný spojení ... tak vidíš, nechtěl jsi vážnou kritiku a je tady (mazat to nebudu :-) )
kalais, hele, ty moc chlastas a moc rychle ctes, o cem myslis, ze to je? ;o)
Je kraaasna oslovuje, hladi a boli zaroven... jen "balzamovaný tvou aurou" me tak nejak odpuzuje snad nadechem fanaticnosti... sama nevim :-))
jen tak drze si připodotknu, že se mi tam zdá poslední verš zbytečný, ale ono je možný, že se mi vždycky zdají poslední verše zbytečný....;-)
krásná, umíš lyriku, a to je móc těžký, soudím...
k výběru mi kousek, ale spokojenost je velká :-)
Krásná. ** Protože nechává prostor pro vlastní představy a vlastní smutky a vlastní prožitky. Kritiky jsou zajímavé. Srozumitelnost děl je špatná nebo ne?
a proč by měla být špatná ?
co jsou to za nezmysly ?
to myslíš vážně ?
ale je to tvůj názor tak co já s tím ...
Ziggy: co, kdo, proč? Adresy, jména, důvod. :-)))Vždyť já se jen ptám na názor - je srozumitelnost děl špatná nebo ne? protože mám pocit, že je jaksi móda svá poselství co nejvíc šifrovat, aby to jako vypadalo jako pravá poezie. Nesouvisí to s touhle básní, souvisí to s tím, co jsem vyčetla v kritikách, kde se o srozumitelnost básní mluví, ale nepochopila jsem, jestli v kladném smyslu, nebo ne. :-))) Takže ty jsi odpověděl. Srozumitelnost ano. Samozřejmě, že ano, říkám i já.
srozumitelnost je spatna?? to jsem taky nevedel ;o))
a o nejaky vybery tu prece nejde, dyt je to i mimo, ne ;o)
a dekuju*
nejde o výběry, jasně, to já jen tak ilustruji, že se mi to ano velmi líbí :-)
Rowenno: sorry když to možná vyznělo jako napadání nebo tak
já sem si tu tvou poslední větu vyložil po svém :) truhlikovském
s toho co píšeš pozdejc usuzuju že máme podobný názor na vjec
:)))))
nádherná láska nádherná romantika ********
jeden z mála autorů tady který dokáže psát zrozumitelně :)
výborné příteli *
a tím že je to srozumitelné tak to pravděpodobně ani nepůjde do výběru ... asi
Navždy_Tvůj
14. 05. 2003
na usmev? tim padem mozna nemel Ziggy tak uplne pravdu s tou srozumitelnosti ;o)
dekuju*
dablik: tím úsměvem nemělo být nic zlehčeno ani neznamená neporozumění. Naopak - vyjadřuje porozumění a soucítění. Takhle.
Ono to z písmen není patrné. Za nejasnost se omlouvám.
úsměv do duše kde je tma
a světlo před okna
:)