Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo ránu
15. 05. 2003
8
0
1963
Autor
bor_uvka
Po ránu
Po krásném a něžném milování,
nemám dnes myšlenky na vstávání.
Chci se Ti jen tak do očí dívat,
teď, teď jsem Tě viděla zívat.
Je to tak kouzelně legrační,
jenom tu chrápat nezačni !!
Oči jsi zavřel, nechám Tě spát.
Někdo z nás musí do práce vstát.
KRITIKA ???
Snad jen pár teček...
mrňavoučkých koulí...
pocit muj se choulí...
asi jako v koutě křeček...
Ivo ty si zvíře :o)))))))))))..... sem si k tomu představila ty Tvoje grimasy :o)))))))
Však je také pečlivě nacvičuji! Občas to na soupeřky působí dost depresivně, zvlášť pokud se konečně trefím do ulice... :o)))
Jo souhlas s Tebou se prostě nedá hrát :o))))))))) teda dá ale ne moc vážně a soustředěně !!! Jako sparingpartnera na trénink bych Tě barala všema deseti. :o))))))))))
Nejlíp jsem si zahrála někdy předloni s Ivčou Kaanovou u nás doma na Karlově. Ovšem podotýkám, že se (naštěstí) nedostavil rozhodčí. Ten by nás nejspíš vyhodil... :o)) Celých sto hodů jsme totiž prokecaly, rýpaly jsme do sebe (jen slovně) a přitom jsme dělaly i slušná čísla (Ivča 427, já 410)... :o)) Divím se, že jsme se vešly do času... ;o))
to teda( myslím ten čas) :o))))))..... a vyhrál Jablonec?? Se asik picnu já mám u vás už delší dobu průměr 395 :o)))))))
Jo, vyhrály jablonecké baby na skóre, poněvadž nám (jak koukám) kapku vybublala Háňa (357)...
Podlehla jsem taktéž hitu,
spáchat ranní intimitu.
Krutá je to vzpomínka:
vyhřezla mi plotýnka...
slniečko111
03. 06. 2003
prokletí: no nic není tak horké jak to na první pohled vypadá
slniečko: souhlas... vydržela bych to hodiny, kdybych taky neusnula :o))
Srozumitelné a fajn. I to, že já mám ještě taky noc, teda i v 8 hodin.*
borůvko, nic ve zlém... já jsem iba chcel, aby tu bol aj náhled na svět kaky može byt též ;o)
m.
Prokletí: taky jsme to tak pochopila, jen tak jaks to napsal pro mě neznamená "hezké ráno". A jsem moc ráda, že jsem se nikdy ničeho podobného nemusela zůčastnit. Přístě si dej většího bacha :o))))))) a vyhneš se šťouchancům :o)))))
Don´t_worry
22. 05. 2003
KPWD: to je těžké když já odcházím v 6 a můj partner obvykle až kolem 8... takže klidně může vychrupovat :o))
Delfe! Máš pravdu!
Autorce: Sím, ta poslední větička tam nemusela být!:-)))) Ale
jinak moc něžně ranní!*
Dejf: jako proč po ránu??... člověk je hezky odpočatý.. a když se vedle toho koho miluješ probudíš... alespoň já se neubráním.. třeba jen malému pomazlení
Morbid_Pimple
15. 05. 2003
Smutnej konec,že se musí do práce....to bylo legrační s tím chrápáním....
MP: no jo když já to tak potřebovala napsat :o)) dík moc za milá slovíčka.. potěšilo mě to.
Morbid_Pimple
15. 05. 2003
Dala mi milá moje zrána
do žeber a pak hlavy šťouch.
"Hej, vstávej, vole," řve ta nána
"Jo, včera v noci - jsi mě zbouch!"
;o))))))))))))))))))) Hezké ráno
m.