Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seumění
15. 05. 2003
14
0
3115
Autor
hermit
umění
na druhých stránkách
deníků
ukázat víc
než dívky larry flynta
jen být
prezidentem a
onemocnět
esli to je o tom zaleknutí na mě, tak ne, nezalek, ani se nelek, jen furt nevědět, jak reagovat...;-))
Je to úplně stejný jako třetinková plechovka piva, dost na to, aby člověk dostal chuť, ale málo na zasycení.
Havla mám rád, urazit bych si ho nedovolil.
Sham: hm. je to holt taková maličkost pitomoučká, ale určitě dík za reakci.
Teď vedeme s Rebeccou13 zajímavou diskuzi, teda happening, páč sme v krátkým sledu za sebou všici tři to jest já, ty a reb vydali dílo Umění:-)
Ona potlačila mě a vydává se za mě a já už ji to věřím, že je mnou, nemám vlastní identitýýýýýýýýýýýý!!!!!!!! :o))
Heleď, ale tos to dotáhl na písmáku celkem daleko vzhledem k tvé..ehm..nezařaditelnosti:-)
Písmák je starej podloudník, neuvěřil bych mu ani dobrej den, asi proto, že neexistuje. :o)
Hech:-)Inu ano i takto, i když, což, avšak, neníliž pravda, sekvoje, tam ona pramení:-)
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
nevím, kde se skrývá oněch "tolik myšlenek", ale to co vidím já je docela pěkné :)
Prosimtě - hlavně nezačni ještě přemejšlet ! To bych Ti FAKT nepřál.
°;c)