Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetně laděná
23. 05. 2003
33
0
3200
Autor
Yfča
Louky lapají
lepkavé letní lásky
lechtané lunou
Michalka222
10. 06. 2003
je slabší, řekl bych, ať už co do téměř kýčovitosti výrazu (hlavně to vyústění) a opět ta určitá dětinskost... hříčka... Netvrdím, že by haiku mělo být vážné, ale takto se nedá nijak vážněji rozebrat.
Abych se přiznal, nesedne mi kombinace jakéhosi "milého" textu s veselým nádechem s básnickým "luna". :-(
Onosemitoodeslalo:-(
Ještě jsem tam chtěl napsat, že až na tohle se mi to líbí-to, že nekonkrétním popisem vykouzlíš konkrétní náladu, pocit:-)
taky bych se nechala polechtat...ale léto už dejchá na záda, tak uvidím;-)
***
moc líbí
sys
průser_mračen
24. 05. 2003odezdikezdi
23. 05. 2003Monty_Python
20. 05. 2003
To se Ti řekne, Monty, klišé - avšak když si vymyslíš takovouhle blbinu, zkus se trefit do počtu slabik tak, aby to alespoň trošku dávalo smysl. Hele, co kdyby tam bylo: laskané lunou... ;o)
Monty_Python
20. 05. 2003
No jo, Monty, avšak jakmile bych tam flákla Tvýho nepřejícího lesníka, tak bys byla třetinovým autorem mého haiku. A to nemohu v žádném případku připustit... :o))
Monty, šla jsem do sebe, hodila jsem ještě druhou verzi, kde jsem ty lepkavé letní lásky nechala lunou lechtat. Už je to lepší? :o))