Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečerní
27. 05. 2003
24
0
3937
Autor
Yfča
Vlahým večerem
výtečná vane vůně
Vašina vaří
Ty bys měla mít právem vlastní odnož haiku! :))))
Pobavilo!!! :))) ...... a típám*
Michalka222
10. 06. 2003
:))))))))))))))))))))))))))
(tady snad nechceš hlubší kritiku :) - snad jen - vtipnost tomu dodává právě jen tohle prostředí :-)
8*D
Yfčo, málem jsem spad' ze židle... nedá se nic dělat, budu tě muset zařadit do Oblíbených :)
:))))))))))))))))))))))) Asi změním názor na haiku - teda na Tvá určitě :)...
odezdikezdi
27. 05. 2003
S_V: Hm, tak nic. Tak. A máš to, kdy budeš lakomej, nebude s Tebou nikdo kamarádit!
Standa JE lakomej. Když jsme u něho byli naposledy, kopnul husu pod postel a nerozdělil se. Teda... husu... spíš to byla ohlodaná husí stehenní kostička... Můj dědek mlsně pokukoval po Monty. Co myslíte, podělil se s ním Standa? Nepodělil! Anébrž je to lakota! Asi s ním brzy přestanu kámošit!
cekanka_ucekana
27. 05. 2003cekanka_ucekana
27. 05. 2003
Opravuji:
Standa není lakomej. Když jsem u něho naposledy byla, půjčil mi na chvíli malého Stáníka. Ovšem když jsme šli domů, musela jsem ho vrátit...
cekanka_ucekana
27. 05. 2003cekanka_ucekana
27. 05. 2003
Jo, vy si dáváte do trumpety a body, protože jste jedna velká parta hic! Notototototototototo!!! :o)))))))
To se mýlíš, Evičko, Standa mi bodíka nedal, přestože:
a) pochovala jsem jeho synka (v tom dobrém slova smyslu)
b) naznačuji, že umí vařit
c) uplatila jsem ho lahvinkou čtyři roky prošlého rybízového vína
Svět je halt nevděčnej!
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Podporuju vařící chlapy!
I vařící chaiku!********************** A rybízový víno!*é*é*é*é*é*
Monty_Python
26. 05. 2003cekanka_ucekana
25. 05. 2003Monty_Python
24. 05. 2003Monty_Python
24. 05. 2003Monty_Python
20. 05. 2003
Jak vidím, tak to s tím Standovým vařením nebude tak horký... Asi se moc vychválil... :-)))
Monty_Python
20. 05. 2003Monty_Python
20. 05. 2003
My jsme na horách pekli veselou bábovku, jestli to je ta samá sorta ;o)))
A já jsem si pořád říkal, proč vlastně Standa, a to všechno proto, že jsem omylem četl "Většina vaří" :-))
Bacile, už to nepij ani ředěný! Nebo alespoň požívej kvalitní ankahól... :o))
No ale ono to s tou "většinou" znělo celkem logicky - je podvečer, tož většina lidí vaří :-)))