Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senej
04. 06. 2003
18
1
2325
Autor
rawik
nejsilnější
jen milování
na ostrou hranu
když ty seš
v ní tak
jako
ona
je
v
pánu
.
1 názor
dismorphia
26. 01. 2005
ne, rawiku, to vysvětlení pro útlocitné nemůže fungovat. ale nejsem útlocitný. líbí se mi to.
Lancelott: jestli jde o to, že to připomíná kundíru, tak to se nedá přiřadit k žádnýmu spec. směru. Říká se tomu kaligram... a tuším, že nově to v Európě (ale bejvávalo dávno v řecku, ve středověku se taky dělávalo – ale to byly spíš texty všelijako myštický, zanj to i jiný kultůry) zpopularizoval Apollinaire, tuším... ale tož tak... dělalo se, dělat se bude...
Tenhle styl grafické poezie se používal na počátku dvacátého století, ne? Který to byl...jen kdybych si dokázal vzpomenout. Náhodou to nebyl dadaismus, že? Který to jen byl?
Tak to je dost dobré - přesné, výstižné, grafické zpracování... avi+tip+:o)))
bingo! :o) je to taková slo/vní srandička na "být v paní a být v pánu", ale pro útlocitnější to lze rozklíčovat i jako, že je slečna prostě mimo, samou vášní samozřejmě...... :o))))
díky všem