Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRáno
19. 06. 2003
32
2
3105
Autor
A_v_i
Letní červánky
krmí břicho krajiny
rudým koláčem
2 názory
mmmm... to je takový ten zvuk, jako když katugirovi někdo přinese koláč...
moc pěkné haiku! :) "krmí", "břicho", "rudý", "koláč" - originální!
*
čekanko, ty stárneš za druhý? :-)) Teď už chápu, proč se ti nelíbily ty básničky od Yfči na stáří! :-)))
Avi, taky tě mám rád a jsem rád, že nás máš ráda a že se nezlobíš za ty kritiky! :-)))
cekanka_ucekana
26. 06. 2003cekanka_ucekana
26. 06. 2003
Teď jde o to, jestli to Yfča náležitě dokáže ocenit - jen aby ti nevěnovala další básničku o stáří! :-))))
cekanka_ucekana
26. 06. 2003
A_v_i, nemáš mezi předky kohosi, kdo žil daleko na východě a jmenoval se Bašó?
Podle mne je tohle totiž klasicky čisté haiku. A zaslouží ne tip, ale TIP
Jestli je účelem, aby se mi před očima objevilo krvavé letní ráno, tak taky tip jako hrom!
Stando, až tě budou bolet kosti, budeš taky přesně tímhle způsobem romantický. :-)))
Yfčo, Yfčo.... :-)
Stanislav_Vašina: Já jsem moc romantiky v Yfčiných dílkách nenašla - snad jen v jejích haiku - to asi byly úlety! :-)))
Já náhodou vím, co to je romantika! Například žít na lodi s Pepou téměř uprostřed přírody! Viď, Oli!?! :o)))
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
jo romantika? :))) - já myslela, že téhle úchylce se říká jinak, Yfčo... :)
Bobísku, dovolím si Tě poopravit:
Yfča ráda druhým říká:
"Bůček - to je romantika!"
Tedy, Yfčo, není ti hanba, dělat tady AVI takovou neplechu s bůčky? :-)))))
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
Avi určitě také ráda bůček! ;o))
Bůček? Obraz kvality!
Baštím ho já, ba i ty!
No, Stando, a jak se osype Avi, až si přečte tyhle kritiky. :-)))
Bůček ráda jenom ty
já raději kotlety
že dostaneš za ucho
z bůčku přece bolí břucho.
:-)))))
cekanka_ucekana
24. 06. 2003cekanka_ucekana
24. 06. 2003cekanka_ucekana
24. 06. 2003cekanka_ucekana
24. 06. 2003
Systém? Co je dobré a odpovídá svým obsahem názvu klubu, to tam šópneme... :o) Snaž se! ;o)))