Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMŕtva duša
24. 06. 2003
10
2
2649
Autor
KayTee
Posielam myšlienky do sveta fantázie
Strácajú sa vo vlnách otázok
Márne hľadajú záchranné odpoveďe
Vidia len smutný obrázok
Obrázok tela bez duše
Obrázok duše bez tela
Utápam svoje myšlienky v slzách
Je ťažké stratiť najlepšieho priateľa...
2 názory
Sedmikráska
28. 09. 2009
je těžké ztratit přítele,... ale těžko se o tom dá něco dobrýho napsat...
veľmi smutné...a preto veľmi pekné...žiaľ, tie najsmutnejšie sú najkrajšie a človek sa do nich vždy tak vcíti a prežíva...
Aj, jak ten konec bolí!
Já jsem chtěl zase napsat nějakou básničku jako poctu motorkářům, kteří se zabili, no nějak to zatím nevychází...A chtěl jsem aby měla právě takovouhle atmosféru...
Povedené!
Je to smutné, upřímné. Věřím tomu, že nic, co prožíváme, neděje se náhodně. A duše neumírá. Zase se sejdete. Člověk ale cítí bolest. Neví, co je dál. Bolest je lidsky krásná, když odchází, když se její prožitek dá nějak zachytit. Třeba do básně. Ale jinak...kdo by si v ní liboval? Bolest je nositelkou změny. Nebo změna je nositelkou bolesti? A láska bolí nejvíc. Protože čistí duši. Přeji čistou duši!
Obsah a úvod jako celek říká samo za sebe, že k tomu, aby člověk mohl psát upřímně, je zapotřebí zažít něco hodně silného - ale - tohle je až moc silné - je mi z toho smutno - dílko je krásný, i když - ani to nejkrásnější dílko nemůže vrátit život...
Upřímnej TIP
Pěkný... Co víc k tomu říct?! Myslím, že zbytek vystihne sama báseň. (Tip.)