Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa cestách rozejmutá dávna
21. 07. 2003
16
1
3296
Autor
drfaust
Na cestách rozejmutá dávna
Jsi můj
zapomenutý jazyk
Krajina chráněná uvnitř slov
z lásky po dešti
slyšená z dálky
...jen vinohrad popoledního malátna
Pak když si vzpomínám
na rozejmutá dávna
jdou břehy kolem vody
češou si vlasy z kamínků
Tam rostou utišená stébla
stěžně všech mých lodí
na cestách k neslyšeným přístavům
1 názor
Tam rostou utišená stébla
stěžně všech mých lodí
na cestách k neslyšeným přístavům
tip
to malátno*** :-)
zvukově mi nějak nesedí.. konec
a to nautické aranžmá trochu těžkopádné..
hodil by se tam nějaký zkrat co by text znejistil a nakopl..
dyk ti říkám, že je to dávno... z čeho to prosim tě čteš?
jít po mým seznamu děl od shora dolů je zrůdnost prováděná pouze na vlastní nebezpečí...
dnes jsem asi 40 textů smazal a budu v tom pokračovat...
tenhle to asi nepotká, páč je pro mou největší lásku... ale aspoň ho někam uklidím...
ako chuť soli na jazyku
ktorá nenasýti a rozdráždi
inak pokojné more
inak rovné vlasy
inak pleť
kryštálová
sieť
tohgle je má první básnička... tedy první z těch, kdy jsem v pětadvaceti začal znovu psát, kterou jsem vzal na milost jako docela dobrou...:-))
díky. L.
tohle je jeden z prvních textů, se kterým jsem byl kdy spokojený...
věnováno mé dávné lásce...
drfatust....teprve se rozežítám stezkou Tvých veršů....ale už teď vím....že se k ním budu stále vrácet..měj KRÁSNE DNY
24_12_2013
30. 09. 2004
Ahoj srho..tak jsem tu a se mnou...že by uznání?...báseň velmi tiše něžně proplouvající mojí unavenou hlavou...líbí se mi:-)
"to chtění, jistá usilovnost je mírně vidět"... jakože Miroslawkovy kritiky většinou moc nežeru, tuhle bych nepodcenil. Ale tahleta věc se mi líbí velice. Vlastně se s tím dá smířit jako se součástí tvé možná trošku těžkopádné osobnosti:o)
Možná je to velkým množstvím různých složitých přívlastků k mnohdy dost difůzním podstatným jménům.. vzniká víc obrazů, než je mozek schopen v jednu chíli rozlišit, nebo z nich vytvořit ten výsledný.. Ale těžko po autorovi chtít aby popřel sám sebe, tím spíš po takovém co už lítá po veřejných čteních:).. no vlastně blbost - po žádném:)
Nečteš se lehko, ale já si ještě něco najdu. Stejně jako tady.
Jo a dík za tu kritiku pod "Papír", moc jsem tu věc rád neměl a až ty jsi mi ukázal (k vlastní věci:) tu nejlepší cestu. Zvláštní.
*
Miroslawek
06. 10. 2003Don´t_worry
22. 08. 2003
*** skutečné BÁSNĚ se na Písmáku nevyskytují často. Ale tahle mezi ně patří.