Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrimeros a bajonet
04. 08. 2003
3
0
1381
Autor
Ladislav_Županič
Mám takový nápad na komickou operetu pro Karlínské divadlo, tak mne zajímá, co vy na to.
Jmenovalo by se to PRIMEROS A BAJONET a bylo by to taková hříčka o tom, že kondom ve skutečnosti nevynalezl dr. John Condom, ale nějaký líný voják, kterému se nechtělo pořád mýt bajonet od krve, když ho vždycky vytahoval zaprasený z těl nepřátel.
Samozřejmě by v tom byla i láska, úklady, kriminální zápletka (dr. Condom krade kondom).
Co myslíte? Šli byste na to do divadla?
Tak na takovou blbost bych fakt nešla :o). Nepřijde ti trochu egocentrický umístit do místa pro oblíbené autory svojí fotku?
Lord_of_the_Rings
21. 08. 2003Drátěná_kráva
15. 08. 2003Drátěná_kráva
15. 08. 2003Lord_of_the_Rings
12. 08. 2003Klementina_K
12. 08. 2003Monty_Python
07. 08. 2003Monty_Python
06. 08. 2003Monty_Python
05. 08. 2003Nostradamus
05. 08. 2003Nostradamus
05. 08. 2003
Celkem si dokáži představit třeba napsanou předlohu. Asi by to zavánělo absurdností, ale pokud by se to tzv. vyvážilo, nemuselo by to dopadnout špatně. Rozhodně je to originální nápad a případné převedení do operetní podoby je rovněž zajímavým nápadem. Osobně si to lépe dokáži představit, jako divadelní hru, ale to je jen věc názoru.
já bych radši operu než operetu - už dlouho nikdo nenapsal POŘÁDNĚ UJETOU OPERU
Václav_Vydra
04. 08. 2003Pišta_Hufnágl
04. 08. 2003
záleželo by dost na tom, kdo by to napsal...
kdybych to byl třeba já, tak bych na to šel i víckrát
Já momentálně pracuji na hře Vydra a hydra.
Představuji si, že p.Vydra by hrál hydru, Vydrýsek vydru, já Šmidru a Kermit Kvakína.
Šli byste na to?
Uvedli by to v Karlíně?