Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIdol
Autor
Cheeky
Idol
Chtěla být jako Ona. Stejné oči, oči medůzy, který tě uhranou pohledem a říkají: "Já jsem ta pravá, jsem dokonalá a tobě se budu líbit.". Chtěla mít její hlas, když zase z přehrávače opakovala tu známou písničku...
Pro svou dokonalost udělala všechno. Ráno vstala, chvíli cvičila pro hezkou postavu. Nedělala to ráda, ale čistě pro to, že to byla NUTNOST. Pár dřepů, kliků, občas přidala i sklapovačky na bříško. Když ze sebe ve sprše smývala pot, přemýšlela. Proč to všechno dělá? Naučeným pohybem si umyla dlouhé vlasy a potom se nalíčila. Pevnou rukou, zkušeně, přece se nemaluje poprvé. Když chce být úspěšná, musí přece krásně vypadat. Vlasy si nakroutila do vln, i když je měla od přírody rovný jak hřebíky, podle obrázku vedle zrcadla. Z něj se usmívala žena vystřižená z časopisu. Ona.
Oblékala se hodně sexy. Vlastně se nechtěla líbit mužům, ale móda tak prostě velela. Být "in" je důležitý... Ještě se navonět a mohla vyrazit do školy.
Denně vstávala o dvě hodinky dřív, aby tenhle rituál stihla. Cestou ze školy a do školy chodila kolem Jejího domu. Chtěla Ji aspoň jednou zahlédnout. Byla Její skorokopií. Jenom v obličeji se trochu neshodovaly, jenže s tím se nedá nic dělat... Rodiče jí to tolerovali. Neměli důvod, proč jí to zakazovat, říkali si, že s holkou mlátí puberta...
Rána napodzim bývají mlžná. Mlha je snad všude, válí se na zemi, je ve vzduchu a vám se zná, že ji sami tvoříte svým dechem. Dívka zase vyšla do školy, zachoulená do svý bundy, těšila se, až zase uvidí Její dům. Těšila se, až zase uvidí, že se na něm něco změnilo, že "ona" žije, žije tak blízko a přitom je jí tak vzdálená. Ještě jednu ulici... a teď zatočit za roh... jééé, okno v prvním patře je otevřený! Šla a oči z domu nespustila. Co se ještě změnilo??? Šla... a nevšimla si mlžných reflektorů auta. A potom už si nevšimla ničeho.
Chtěla být tolik jako Ona. Myslela si, že je dokonalá. Nebyla. A ta Její malá nedokonalost jí zničila život. Alkohol vraždí mnohé a v rukou řidiče... Chtěla být tolik jako ona, ale už nikdy nebude. Připoutána na vozíček bude bojovat se světem.
Bylo jí jenom patnáct let. A splnil se jí sen. Potkala svou hvězdu.