Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlavba k měsíci
26. 08. 2003
17
0
3147
Autor
Mathew
Byl jsem nachlazený rybář
pod žlutým měsícem
a
uprostřed modré vody
jsem promlouval svým rozbitým hlasem
k černé skále
vzdálené
pět mil
a náhle připlavala bílá velryba
a já jsem jí dal jméno
& probudil se.
Sn_vojáček
22. 02. 2005hippiesanda
28. 08. 2003
nachlazený rybář*
hmm...modrá voda v noci? Buď jsme se dostali jinam anebo...
ve snu jsme byli už od začátku...
ale buď je nesmyslný anebo si říká o spojitost s realitou...
ani ve snu neuvdidíš vodní hladinu osvícenou měsícem jako modrou...
třeba zelenou nebo temnou....
spíš se bojím o to, jak tady každý nazýváme barvy
já se spíš bojím toho, že TY máš ve snu všechny barvy v pořádku, ale ostatní třeba ne..
sen může být nesmyslný po vizuální stránce, ale smyslově může leccos naznačovat..a obsah snu se nezmění jestliže se změní pouhá barva vody, pro sen absolutně nedůležitá..
Anebo já nevím...
prostě, co jsem já kdy viděl vodní hladinu v noci... nikdy nebyla modrá a to mi prostě nesedí.
právě, já jsem taky neviděl modrou hladinu v noci - o to je ten sen zajímavější, že se liší od reality nejen "nesmyslným" dějem ale i podivnými barvami :)
no vidíš voe, i standa to má jako já ! ( ty barvy ) ( teda ty barvy ve snu )
.)
:-))))
no jó, dobře, pristupuju na modrou hladinu....
ale stejně to vidim jinak :-)
to je dobře, viď si to jak chceš ale uznej že ostatní to můžou vidět jinak :))
neboj, neboj... obyčejně když jsem kritickej, připojuju formulku, že se jedná je o můj názor....
dávám prostory pro jiné....
já mám jiný sny:-)
Máš skvělý sny. Mimochodem, barevné sny se nezdají každému. Prej jen bláznům. :-))
***
**tip
AndělKačka
26. 08. 2003
tvoje basne sa mi az moc pacia, pises
volnejsie ako vacsina co ma Vcka *tip
uprostřed modré vody
jsem promlouval svým rozbitým hlasem
k černé skále***
........... aneb v nohách měl jsi pět mil..... ;o))
odezdikezdi
26. 08. 2003
na prvních pěti řádcích pět přívlastků...to je dosti...přívlastková poezie svádí, ale třebas mne pak připadá při čtení podivná...i když taky jsem takhle psal:-)
no vidíš, krele, toho jsem si ani nevšimla......... :o) že by to bylo tím, že sjou mi často taktéž přívlastky vyčítány? ;o)
No vídíš, úplně jsem z toho přestala umět psát :) Pochopitelně jsem chtěla říct: "Vzbuzuje"
dík krele, ani jsem si nevšim :)
fame, morrisona čtu, ale moc mě nebere :)
ostatním taky dík :)