Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLilie
29. 08. 2003
4
0
1850
Autor
Terra
Nechápu,
co se se mnou děje?
Jen tiše tmou tápu,
bez lásky ... bez naděje.
Ta slova,
jež tvoříš svým hlasem.
Neopakuj je znova,
nebo lampu zhasnem.
Posbírej střepy zbylé
z duší dvou zklamaných.
Dej šanci lásce snilé,
otevři dveře zamčený...
Utrhni si jednu růži.
Přivoň k ní a měj ji rád.
Přestaň chodit v cizí kůži.
Nebuď tím, koho nechci znát!
I když nejsem růže, ale lilie,
poslechni má slova zoufalá:
,,Přesto, že z konve lije,
slunce vyjde, jak jsem doufala..."
Nezlob se, Terro, ale mně to přijde jako taková veršovánka. Nelíbí se mi to, i když chápu, že je to možná psané "od srdce".
Taky jsem svého času spáchal pár takových věcí....
rýmy v poslední sloce by chtěly uvolnit - jinak je v tom plno citu a to je dobrý :-) tip
myslím, že bys měla víc psát a budeš (třeba i hodně) dobrá,... je znát, že jsi nadaná, ale chce to cvik a psát a psát.... o všem.
Báseň má svá ale, ale na druhou stranu je z ní patrno, že jako básnířka rozhodně nemusíš skončit na začátku - u několika básní a říkanek...
upřímně .-)
Armand: děkuji za upřímnost a neboj se, děl mám spousty, jen je nemohu publikovat najednou...na tomto servru jsou totiž jistá omezení :-)
Armand: děkuji za upřímnost a neboj se, děl mám spousty, jen je nemohu publikovat najednou...na tomto servru jsou totiž jistá omezení :-)
docela povedená smutno teskná věcička.
Jen souhlas s Krelem - nepodřizuj se veršování! Pak Tě to svádí k vymýšlení prapodivných slovíček, které už odpohledu zavánějí účelovostí. Ale určitě piš dál!!!
zařazuji do klubu...
Škoda, že se necháváš svazovat rýmy...s volnější formou by to mohlo být lepší...
Krel: pokusím se o něco volnějšího, ale úspěch si moc neslibuji, jinak děkuji :-)
Imagine: Tobě taky dík...