Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePadlí Andělé
06. 09. 2003
16
0
4407
Autor
_Daddario_
Upadl do prachu na křídle zlomeném,
Anděl, co úsvitem zářivým plul.
Na zemi chladné schoulený leží,
S bolestí ve tváři čas jeho poslední,
Do dáli běží, jak mraky oblohou.
Hořkost slz andělských obličej smáčí,
Vztyčeným rukám pomoci nemohou,
Kdož po cestě z kamení ostrého kráčí.
Soumrakem protkaná nebesa večerní,
Anděl, co úsvitem zářivým plul,
Srdce jak z ledu ničeho necítí,
Na zemi chladné umrznul...
_Daddario_> Promiň, že navážu - upřímně jsem se zděsil, co jsem zas kde napsal, ale - tady jsem byl naposled už hodně dávno pod 815_0, tak snad v klidu :-)
Pokud jde o redaktory - asi Tě nepovzbudím, ale - tento titul už bohužel nepatří k výsadám těch, kterých jméno tady má nějakou váhu a slovo nějaký smysl. Lyryk už to tak nechce, chystá novou redakci a s tímhle titulem tady teď může pobíhat kdokoliv, kdo vyplní přihlášku. Redakce má jen ukázat barvitost písmáka ( pokráceně ). Bohužel, je to tak. Chci Ti jen říct, že z redaktorů si nemusíš dělat hlavu, protože lesk tohoto slova se vrátí, ale - teď a tady to rozhodně nebude.
_Daddario_
11. 09. 2004_Daddario_
11. 09. 2004_Daddario_
11. 09. 2004_Daddario_
11. 09. 2004
Souhlas s výše - nepříliš často - psaným: není dobrá (báseň). Co se chroustovy kritiky týče, vyjadřuje právě tohle. Kdyby se měl ke každé špatné básni (a každé dobré) vyjadřovat přesněji, hlouběji,...potřeboval by den o 30 hodinách minimálně - přitom jaké množství děl tu je. A to podle mě platí ať už někdo je nebo není redaktor. Ikdyž uznávám, že jako redaktor by mohl některé ze svých kritik trošku rozvést - ale on si to jistě uvědomuje sám, že? :-) Mimoto, když někdo z autorů bude chtít, co přesně dělá špatně, má přece možnost se sám zeptat, když mu toto nestačí... A mimochodem, to, že monsieur _Daddario_ (nebo kdokoliv jiný) není redaktorem, neznamená, že bezduchá kritika je oprávněná či nutná. Poslední věc - já mám za to, že chroustova poznámka byl spíš údiv nad nepochopitelným množstvím tipů, než nějaká bezduchá kritika.
Přeji všem hezký den :-)
Jo a když už někdo není schopen přijmout negativní hodnocení, ať radši vůbec nepublikuje svá díla...
_Daddario_
11. 09. 2004
ad:
...A mravokárné poučky typu: "že monsieur _Daddario_ (nebo kdokoliv jiný) není redaktorem, neznamená, že bezduchá kritika je oprávněná či nutná." si schovejte pro žáky první obecné... Jednak to vyznívá, že jsem něco takového tvrdil...
tu je Vaše tvrzení, monsieur:
...nejsem radaktorem, čímž jsem sproštěn jakýchkoli závazků a odpovědností vůči komukoli jinému a mé kritiky mohou být takové jaké jsou...
např.:
...No.. Ehm... Další, prosím... (Horkost kapek)
...Na Tvůj věk slabé... (Co kdyby)
...No a co?... (Abyste věděli kdo sem)
_Daddario_
11. 09. 2004
Jestli je to vytrženo z kontextu, pak se omlouvám, nicméně vzhledem k názvu a obsahu básně, k níž to patří, a vzhledem k tomu, že je to to jediné, co v tom avi je napsáno, zdá se, že to má patřit samotnému dílu...za toto se tedy omlouvám.
Jinak si taky samozřejmě stojím za svým názorem - jak jinak - a protože každý z nás má jistě v něčem pravdu a ví to a tedy neustoupí, navrhuji skončit tuto debatu, neboť by byla zbytečně nekonečná a pomalu únavná... Doufám, že s tímto mým návrhem budete souhlasit, neboť jinak byste se musel smířit s tím, že vám odpovím až někdy zítra, pozítří...kdo ví?
Pokud chcete pokračovat v podobných debatách a dále si vyměňovat názory, můj email je tib.man@post.cz - nemusíme tím plnit místo pro reakce na dílo...
S přáním hezkých dní...zek
Milan_D_Nejedlý
08. 09. 2004
Abych citovala DOBRÁ ZNAMENÍ od Pratchetta a Gainmana:
"Ten šel k zemi jak dělová koule..."
Je to výborné a i za mne upřímnou soustrast.*
Alane, ten plurál tam bude asi proto, že takhle skončí (nebo skončili?) všichni. ^_-
Máš pravdu, Jess. Asi skončili. Možná ne. Ale jen jeden je pro mě tím prvním po Něm, oním Padlým, Nositelem světla... Ostatní byli a jsou Jeho legiemi, přesto je samozřejmě chovám ve velké úctě. S.i.E., Jess.
Dark_Angel
12. 09. 2003navzdory_čtenářům
12. 09. 2003navzdory_čtenářům
12. 09. 2003
Líbí se mi námět a volba jazykových prostředků. Jenom hloupá maličkost: Proč plurál v názvu? Přesto TIP. Salve in Eterniam, Alan
lord_Ivanhoe
11. 09. 2003
Charlotte - tohle dílko je opravdu skvělý a do Řádu se náramě hodí...:-) Dík :-)
opravdu moc líbí - dávám mezi nejoblíbenější + upřímnej TIP ! :-)
Charlotte_468
11. 09. 2003Nicollette
11. 09. 2003
Někde je to trochu zaseklý nebo já se ztrácim, asi v půli,
ale zaujalo :)
některá spojení jsou docela zajímavá, ale jako celek to na mě příliš nepůsobí
Charlotte_468
06. 09. 2003
ano líbí se mi,i když ta barva písma mi bije do mých unavených očí...:o) tip*