Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInzerát
21. 10. 2003
3
18
4705
Autor
Milly
Hledám chlapa
který,
mě dokáže
zkrotit.
Rovnoprávnost?
Jistě,
ale s jiným
nebudu šťastná.
Dračice
18 názorů
No jo, copak filosofé, majíce hubu plnou keců prodávají pozlacená lejna, myšlenkami sbalenými v nevzhledných ranečcích slov snaží se vyhnout činům...
Tak tedy vím :) Leč sama dodáváš, že inzerátem může být zachycený pohled, skrytý úsměv či okvětní lístek jabloně v nejistě sychravém jarním ránu...
Naprosto s Tebou souhlasím. (v prvním bodě)
Jiříku, Jiříku,.... ach ti filozofové....! :-o .-)
Kašlu na inzeráty, abys věděl!! (přestože duševní člověk podává a vysílá skoro pořád nějaký.. :-))
Přicházejí a odcházejí, no jo, ale co když člověk nechce být pasáží, ale slepou uličkou? Některé známé pravdy lépe neznat, člověk by jim mohl uvěřit.
Ale tak já netvrdím, že nejsem potěšen, ovšem některá potěšení potěší více než jiná, každý bod jsoucna je jen reakcí na jiný a snaha zachytit předivo osudu vede jen k jeho roztrhání...
Odlož zamračené smajlíky, nesluší Ti, tanečnice mezi odpověďmi na inzeráty...
vezmu to pozpátku:
aaaaah, pardooooon... :-O .. a nezadaná? O:-) (- to je svatozář, kdyby si slečna nevšimla...)
Bylo to v Brně fajn? Na jaký koncert... (že bych tam zašel taky)
Noooo do Prahy? Musí to být zrovna Praha? Já Prahu neraaaad :D (ale zas tam mám rodinu) ... kdyby byla motivace, tak bych klidně ochoten byl.. :)
FunThomas: a seš snad o to víc ochoten zajet do Prahy?? :-D
Já byla v Brně teďka a nevim, kdy tam zas pojedu. (možná za pár měsíců- na koncert)
A slečna, prosím..- dosud slečna.
Navíc člověk Tě chce potěšit tím, že už se někdo ozval- a Ty takhle.. :-((
A proč, Jiříku? .-) Výrok je tu bezpečně zaznamenán... (ostatně stejně tak jako tenhle inzerát :-))
A ten Tvůj byl přece veskrze nevinný a pozitivní... Navíc Ti dávám možnost se tu zamyslet nad známou pravdou o tom, že chlapi přicházejí a odcházejí, inzeráty a reakce na ně zůstávají.. (nebo jak to bylo.. :o))
To je od Tebe pěkně podlé reagovat na výroky, na jejichž existenci autor už dávno zapomněl. :)
téééda.. neříkají ji džejms bond?
ale jsem v Brně jen na koleji - takže nejsem brňák =)
sejít se můžem, paní draková :)
Nejseš?? :-o A to tohle? :
"10.03.2008 00:06:29 FunThomas
Já ci něco v Brněěěě.... do Prahy je to moooc daleko.. :("
Jak to mám vědět, když Tě vůbec neznám. :-D Podle toho, co zatím vím, tak netuším.. A můžu se chtít s Tebou nejvejš nezávazně sejít- když máš zájem. .-)
neinspiruju.. jen mě zaujal ten název =)
nejsem línej a nejsem brňák =)
..ty by sis mě nevybrala?? (a navíc to je inzerát... a já mám zájem... takže bys mě MĚLA chtít... =) )
Jiříku, už se ozval.....!! :-D
Mňo, ale s léty jsem trochu skeptičtější.... :-))
Ty?? Línej brňák??? :-O
A navíc, to bych si musela vybrat já Tebe. .-)
Koukám, že se ode mě inspiruješ v oceňování doposud málo oceňovaného. .o)
Slůůůníčko
15. 12. 2003
Chachá, BARBARE-tak tohle by se mi líbilo-hlavně to s tou košilí! ;-))) Hlavní je, aby si zachovával vlastní osobnost, nenechal se mnou zahltit a uměl reagovat na mý chování.A ten konec je taky pěknej.(i když Ti tam "něco " vypadlo" :-)).
Chmhmchmhm (to je přepis zachichtání se), BARBARE, tobě něco vypadlo a já tam dala zas něco navíc. :o)
Navždy_Tvůj
22. 10. 2003
K čemu jsou nám práva rovná
když jsou chlapi zženštilí
rovný práva ať užívaj´
když si žehlí košili
Doma chci mít ale chlapa
co se dá naň spolehnout
On zařídí co je třeba
pak si můžeme lehnout
On mne živí, opatruje
svoje právo prosadí
Že je přísný s autoritou
to mi vůbec nevadí
Pro něho jsem jeho přístav
každý večer přiráží
Já jsem jeho Večernicí
snad mne zlatem vyváží
láska naše je jak bouře
jsou v ní místy tišiny
Po tý bořce vzduch je čistý
oba jsme hned bez viny
BARBAR
Občas mi vypadlo písmenko, to už se starším pánům stává, že jim občas něco odněkud vypadne. BARBAR :-))))