Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProsím, potřebuji pomoc
13. 07. 2000
1
0
1799
Autor
Pancho
Jsem v koncích. Budu psát ročníkovou práci na téma "Poezie mých vrstevníků." Moc, moc prosím všechny okolo 18 let věku, jestli by nebyli tak laskaví a neposlali mi pár řádek o sobě. Díky MOC.
Hele, já taky nevím, co přesně do tý ročníkovky budu psát, takže napište,
co chcete a já prostě něco použiju. Pravděpodobně s tý směsice ohlasů tady a jinde
něco sestavím. (Nejspíš profil průměrného mladého autora, nebo tak něco :-)
Beru všechny mezi 18 a 30. Jestli tedy máte zájem, zasílejte, prosím, informace
(jaké uznáte za vhodné, jaké vás vyjadřují) na hrobnik@post.cz. Díky moc, ale teď
už nemám moc času. :-(
P.S.: Netušil jsem, že to bude mít takový ohlas. :o))))))))))))))))))))))))))) (potešen)
pokud chceš něco, tak to opravdu musíš upřesnit, a snad něco vymyslím, ale je mi 22
je mi 27 ale můžu 18 let zdařile simulovat :-)))
http://jirikoci.mujweb.cz
Přátelé, tak vám řeknu, že právě sem jsem zabloudil zcela náhodou a nečekaně.
A můžu vám říci, že tak dobře jsem se dlouho nepobavil...
To je tak pěkná debata, že ač možná v této rubrice nejsou TIPy až tak, jak bych to řekl, až tak to pravé ořechové, tak ho přesto dávám, protože rozpoutat takovou krásnou diskusi kvůli ročníkové zprávě, tak to klobouk dolů:-))))
http:/www.gvmyto.cz/projekty/odkazy/...a tam jsem jedinej lit, autor já
No tak vaše personálie už bychom měli a teď něco zajímavého.
To tak moc všichni umíráte?
No, mne je 20.6 (podle Pismaka)... informace o mne http://kombajn.misto.cz i zivotopis...
A co patnáctky?? Bereš?? :
Villone, Villone, lásko má,
proč krev v mých žilách zebe,
vždyť doba středověku dávno minula
a já nepoznala Tebe.
V myšlenkách mých bloudíš stále,
ať chodím, jím, či spím,
že kněze zabil´s, nevadí mi,
však já to na Tě nepovím.
Auuuu, auuuu, nebijte mě!!! chacha chacha...
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nesměju se Tobě, Pancho, ale sobě a držím Ti palečky, ať se Ti práce povede...:-))
Nevím, jak ty, ale občas poezii svých vrstevníků vůbec nerozumím. (A svojí taky ne.)
skoro 22 - není to moc ??? ale jinak stačí říct, viz snoopy - jen to trošku upřesni
mahoney.web@seznam.cz
zkus napsat Sarken, B.Ezejmenymu, Morganě... já už sem taky mimo kvalifikaci (24)
Napiš něco víc...tynic@post.cz
P.S. - a budu potom slavný ?????????? :o))))))
A co radoby prozaicky kolem 23 let?? Ty asi na dracku moc nejdou :-))) Preji ti uspech!!
esli to myslish vazne, upresni prosim svuj pozadavek, esli chces pomoct i jinak (vic)
staci rict, myslim, co bude v silach, bude