Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáš cos chtěla
07. 11. 2003
16
0
1626
Autor
Magnolia22
"Chovej se zodpovědně!"
"Nevěř hned všemu, co uslyšíš v bedně!"
"Nehrb se, nemlaskej, pohybuj se ladně!"
"Neztrácej naději i když jsi na dně..."
"O svého muže vždy pečuj jen řádně!"
"Milostné návrhy odmítej pádně!"
"K ostatním mužům se teď chovej chladně..."
"Zapomeň svobodu, zábavu, pití!"
"Zapiš se raději do kurzů šití..."
"Nerajzuj po nocích a choď včas domů!"
"Jsi totiž dospělá a vdaná k tomu!!!"
kdyby to tak chodilo, nebyly by bývali spokojené jen maminky, nýbž i mé zmužnělé pokolení...po dlouhé a dlouhé době něco k pobavení i zamyšlení
jo,myslím,že moje máma dostávala stejné rady od bábi,naštěstí,mamča z toho vyrostla bez viditelných pozůstatků na mé osobě:-)
Dvakrat to velmi zlehka klopytne a mozna to je (neumerne tematu) prilis neuderne... citim z toho trochu skodu, ze ti tohle stacilo a nevymyslela jsi jeste nejakou zajimavost po strane :-)
Jinak je to hezke, az na recenou (mini)vyhradu i celkem ucelene a trefne :-)
Naštěstí neznam z vlastní zkušenosti... :o) A tiše lituju všechny, co takovou zkušenost mají. t*
Pokud něco nesnáším, tak je to sterotyp a z této basničky na mě dýchl plnou parou :-)) Brrr a tip!
NIghtRunner
14. 03. 2004Magnolia22
17. 12. 2003
Nejlepší je ten prolog - možná by to mohl být název.
Báseň sama o sobě se dost těžko hodnotí. Je to pravdivé, je to hezky poskládané dohromady a dokonce se to i hezky rýmuje, ale je to jen takové konstatování - něco tomu chybí - buď pointa nebo větší nadhled - nedokážu přesně specifikovat.
Pobavilo mě to ale nezasáhlo.
PS: Jinak si nedělej starosti, Mag - neuděláš tuhle, uděláš jinou (chybu). A dost možná i tu samou v bledě modrým.
Magnolia22
22. 11. 2003
Jo, tak to znám. :-)
Ke mně se tak maminka chovala, i když jsem jen "chodila" se svým nastávajícím. Slušně mě v jednadvaceti letech propleskla, když jsem se vrátila po desáté hodině večer.
:-)