zdarec fesando...teda ty to tady s nima porad koulíš:-))
zadání nečetla, všecko tu nečtu
hehe
Marve, já jsem za zenitem, aniž bych ho kdy dosáhla, neb do vlaku zdejšího naskočila jsem nevčas. Když vlezu do soutěží, poprávu si koleduji za jednu přes čumák od vážených kritiků. Jdouc cestami skromnými můžu si říkankovat tak nějak po svém....
gratuluji plaché zakřiknuté amatérce a neodolám vychloubačné poznámce, že jsem ji k účasti přemluvil trochu i já :o)
obrovský puget pro vítězku kola posílám
a přeji pěkné vánoce!
dada, já taky memusím, já už ho vidím.
Pěkně vítám, guy, a že ĎĎĎ.
:)))
dadadíku - nemusím - nečetlas zadání? - dyť mi aleš ušetřil prácí
:-)
že sem guy hodí blázna z youtube nepochybuju
:))))
Všem zastavivším se děkuji a všem, kdo mě obdarovali, vyslovuji naději, že víru ve mně vloženou nezklamou.... :)))))
IVO, pýcha mě donutila zúčastnit se soutěže, neb téma mě oslovilo jako žádné jiné.... Promiň, jsem neskromná, ale co jsi vyslovil o favoritce je omyl,nezlob !!!
Norsko, nedělej si z plaché až zakřiknuté amatérky šprťouchlata ! :)
Je šlechetné, když favoritka nastoupí občas na start závodu s outsidery mimo soutěž, v zápise bude Ferry m. s. (kdyby to bylo m. s. Ferry, tak to je zas označení někdejších mistrů sportu)
*T
jj, z roku 67 mi zněla v uších LET IT BE
byl vlahý červen a v rádiu, tenkrát rozhlase
oznámili rozpad
ale ne uranový :((((
To se bude líbit guyovi :-)
Zaslouží si do soutěže, je moc pěkná, jímavá a bude v dobré společnosti... */
tak teda nehledím že mimo soutěž... a kulím :o)
avi, podrobnosti ve zprávě :o)
bez zázemí... to je nejhorší. *t*
Moc hezké, nostalgické, smutné...****
...fajn (byl by tip, ale je to koule, nechci ovlivňovat:)
Ale, Marvine, přece o Beatles i poezii an sich něco víš.
V tom roce -67 už se skoro rozpadali, dost tehdy fetovali, píseň je ze shora uvedeného filmu. Blázen na kopci je podobenství, zde podle mě jak neodvratnosti osudů Beatles (myslíš, že Mc Cartney má na své životní pouti pevné zázemí?), tak každého, kdo si zkouší jaké to je pobýt sám na vrcholu.
To flétnové sólo je pro skladbu signifikantní, nechceš si to pustit?
A už nevím, co by tě mohlo mást...
Dík, že jsi se nad mými verši zamyslel ! :)
Magical Mystery Tour je nenápadné album s nápadným počtem báječných písní. Mimo Strawberry Fields Forever patří The Fool on the Hill k mým zamilovaným.
moc krásné, citlivé, povedené *
ano,
špendlí nás do křesel, koutky úst věší k zemi, kdo zůstal na kopci, je sám...
Ferry, konec skvělý!