20.11.2024 22:06 K dílu: Polistopadí Jinys

K3

Jen poznámka pod čarou:
Nebyl to zázrak. Byl to jen kurážnej chlap, s mapou na pleši.

20.11.2024 21:56 K dílu: Pominulo Jinys

avox

To není rada.
To je konstatování neobčůratelné skutečnosti, pokud člověk nechce, padl-li na hubu, zůstat ležet...

Moudro jsem nikde nevyčel, ale natvrdo jsem si ho prožil.
Vlastně ho, trochu jinak, prožívám opět. Tak uvidím jak se zadaří...

20.11.2024 21:47 K dílu: Polistopadí Jinys

K3

Musíme jen umřít.
Do KSČ nemusel nikdo! Vážnou "nabídku" jsem dostal, co si, pamatuji 3x. Byl jsem ale samozřejmě smířen s cenou, kterou jsem zaplatil za odmítnutí...

20.11.2024 18:48 K dílu: Moje velká láska Jinys

Je to srdíčkem, a to se počítá...

20.11.2024 18:05 K dílu: Polistopadí Jinys

K3

Troufnu si pochybovat, že libovolní členové KSČ, kteří do té partaje nalezli po roce1968, údálosti roku 1989 uvítali.
:-(

20.11.2024 12:54 K dílu: Pominulo Jinys

Zvídavé oči nemizí.
Zvidavě najít jiný pohár, třeba i jiného druhu, s jiným obsahem.
Jinak jsou oči k ničemu.

20.11.2024 12:43 K dílu: Polistopadí Jinys

dadadik

Možná tě to překvapí, ale i my, co nejsme "od divadla" ale "od železa", prožíváme emoce.
:-)

20.11.2024 12:12 K dílu: Polistopadí Jinys

Gora

Ano, velké průsery dají většinu dohromady. Menšina rabuje...

19.11.2024 19:54 K dílu: Odpovědnost v čase pandemie Jinys

Alain

Víš hochu,
a hochem tě mohu právem, bez úmyslu jakékoliv dehonestace nazvat, protože bys mohl být mým vnukem, v naší generaci nešlo o, cituji:
 ...zda disponuji určitým vědomostním kapitálem, abych se mohl k něčemu bez obav ze ztrapnění vyjádřit...,
ale o to, naučit se ve školách konkrétní zvolenou práci a následně ji dobře vykonávat.
Jsi bohužel jen, budu-li velice mírným, bloudícím rytířem smutné postavy a smutných figurek tvého druhu mezi mladými vídím bohužel stále více.

Svá slova nepíši abych tě napravil, obrátil na víru pravou, nebo snad urazil, ale jen jako bolestný povzdech stárnoucího muže, nad světem, kterému možná jen přestává rozumět, ale spíše valícím se po podivných cestách.  

No nic, přečtu si další pokračování skvěle napsaného, malého cestopisu, mladé šikovné první houslistky většího tělesa, a potom:

Bude fajn. 

19.11.2024 15:55 K dílu: Sociální vědy versus lidské stádo Jinys

Alain

Díky za vlídná slova a přeji ti, ať se ti i nadále daří plésti z výkalů bič.
:-)

19.11.2024 15:29 K dílu: Poslední ráno Jinys

Snad jen to řádkování...
:-(

 

19.11.2024 15:27 K dílu: Poslední ráno Jinys

Musel jsem se ještě k dílku vrátit. Čtu ho už asi potřetí.
Nepamatuji se, že by na mě zde něco tak silně zapůsobilo...
Snad jen kdysi dávno, věc:
Pacer, Rozhovor o K2
---
A nazev je dobře!


19.11.2024 14:29 K dílu: Sociální vědy versus lidské stádo Jinys

Alain

Boha jeho a celé jeho rodiny!
Ty budeš vydělávat na můj důchod?
No nebudeš...
:-)

19.11.2024 14:24 K dílu: Odpovědnost v čase pandemie Jinys

Alain

Takže umět nebudeš nic.
:-)

19.11.2024 14:18 K dílu: Sociální vědy versus lidské stádo Jinys


Alain

Ještě jednou jsem si poctivě pročetl tvoje textík(y) v obavě, jestli ti přeci jen nekřivdím.
Mimo jiných pitomosti mě ale tato tvoje perla:

...Tam jen odvětím, že právě ti politologové si pak díky znalostem mohou dovolit rozebírat politický vliv na inflaci, či ústavní rozhodování, narozdíl od amaterského pisálka...

Opravňuje k tvrzení, že jsi blb.

P.S.
Jistě jako humanista víš, že slovo "blb" není nadávka, ale lékařský termín.
:-)

19.11.2024 14:05 K dílu: Sociální vědy versus lidské stádo Jinys

Alain

Chlapče, jsi i na "literáta" příliš sebestředný, a tvoje nesmyslné závěry mi nejdou ani do paty. Tvůj kolega rozhodně nejsem!!!
:-(
Svojí celoživotní prací jsem dokázal, že ledacos umím a to u politologů a jiných absolnentů soudobých, různých podivných VŠ, stejně jako svého času u absolventů VUMLu neplatí!

18.11.2024 21:57 K dílu: Sociální vědy versus lidské stádo Jinys

Aru

Zapoměl jsi na politology. To je základ soudobé vzdělanosti!
:-(

18.11.2024 18:44 K dílu: Chudý kraj Jinys

Našel jsem si ho. Je to jiný než jsem si myslel.
:-)
Na tom mém, v mé hlavě, je táta s vřesem v dlani, nad malou obcí na Vysočině. Vůni a ploché kameny se slídou si stále panmatuji...
Nejsem, ale jsem, tam doma.

18.11.2024 18:14 K dílu: A žít dál Jinys

Bytůstky jsou v každé době. takové i onaké.
Ale moc pěkně napsané význání...
:-)

18.11.2024 18:08 K dílu: Poslední ráno Jinys

Asi bych text nazval jen "Ráno"
Takto je to moc předvídatelné.
Ale jak už jsem napsal, dobře poskládaná písmenka!

18.11.2024 18:05 K dílu: Poslední ráno Jinys

Docela síla...

18.11.2024 17:56 K dílu: Chudý kraj Jinys

Vybavuji se mi konkretní obrázky...
Tak asi dobrý.
:-)

18.11.2024 17:46 K dílu: Odpovědnost v čase pandemie Jinys

Autore, co budeš umět, až vystuduješ? 
:-(

18.11.2024 15:44 K dílu: Sociální vědy versus lidské stádo Jinys

...strojírensko-technické utopii...
:-)
Ty jsi fakt hlava.

18.11.2024 13:02 K dílu: Oči Jinys

Zajíc Březňák

Cituji:
Jinys, takže podle tebe věci fungují stejně jako před listopadem 1989?

Odpověď:
- Můj otec, který zemřel počátkem roku 1989, vždy když jsem nadával na komunisty, tak říkal: "To v čem žijeme, není v režimu, ale v lidech."
Jestli mě něco mrzí, tak to, že mu nyní, když mi pomalu bude tolik, co jemu tehdy, už nemohu dát za pravdu...

18.11.2024 12:05 K dílu: Oči Jinys

kvaj'

Tak oprava.
Ten živel jsem já. Ale jen tak trochu.
:-)

18.11.2024 12:04 K dílu: Oči Jinys

Zajíc Březňák

Správně, optimismus, nikoliv komunismus. Zdalo se mi to nějaké divné. Vzhledem k tomu, že si často už večer nepamatuji, co jsem měl na oběd, to lepší nebude.
:-(
Díky. 

18.11.2024 11:53 K dílu: Oči Jinys

kvaj

To já nééééééééé! To protisocialistický živel Kundera!
:-)

 

18.11.2024 11:47 K dílu: Vojenský hřbitov Jinys

Přesné.

Později ale také:
56 60 48 52 56 58 62 65 60 61
49 53 ...

18.11.2024 00:46 K dílu: Oči Jinys

Gora

Ale ano, Také jsem si myslel, že budou věci fungovat jinak, když jsem vrátil klíče do kapsy.
Jen jsem docela brzy pochopil, že to tak nebude...

17.11.2024 23:33 K dílu: Oči Jinys

Jak to napsal Kundera?
"Komunismus je opium lidstva"?
Že by antikomunismus byl také?
:-)

17.11.2024 23:08 K dílu: Střela Jinys

Hmmm
Tak jedaskde tato písmenka vyvolala zájem i úsměv.
Tady nic.
Inu, literáti...
:-)

17.11.2024 22:45 K dílu: S Ludvíkem na věcné časy Jinys

Aru

Nevyžaduji abys cokoliv mazal, přepisoval, nebo pochopil.
Jak již jsem nějak podobně napsal. Tvoje klávesnice, tvoje věc.
Ať se daří.
:-)

17.11.2024 19:38 K dílu: S Ludvíkem na věcné časy Jinys

Aru

Poctivě jsem se snažil pochopit...
Je to blábol!
Zmatený, zbaběle si beroucí do huby generála, který na rozdíl od toho soudobého na Hradě, skutečně generalem byl.

Ale je moc fajn, že zatím lze blábolit zcela beztrestně.
:-)

17.11.2024 14:37 K dílu: S Ludvíkem na věcné časy Jinys

Blábolivý děs běs, přícházející v mečem po bitvě a jsoucí zcela mimo téma dne.
:-(



16.11.2024 21:17 K dílu: Dovedu mu poručit Jinys

:-)

16.11.2024 21:08 K dílu: Fotovoltaika naříká Jinys

:-)
Usměvné.
Ale bez jaderných a tepelnýché elektráren bude smutněji.
Třeba budou aktivisté běhat v kole jako veverky. 

16.11.2024 21:01 K dílu: Martin Jinys

Hezké.
:-)

16.11.2024 20:55 K dílu: Levice a pravice Jinys

avox

Jo a ještě na jednu přijatelnou jsem si vzpoměl.
:-)

 

16.11.2024 20:46 K dílu: Levice a pravice Jinys

avox

Ano. politické strany se již dnes nedají rozlišit podle toho, zda jejich vyvolení, volení představitelé zasedají po levici, nebo pravici krále, či zastupují zájmy zaměstnaných, nebo zaměstnavatelů. 
Mezní stavy (ne)přijatelného politického usilování, ať už je nazveme jakkoliv, ale stále existují.

Přesto, neschopní, všehoschopní, zelení gumáci, prodavačky mobilů a jiní hamižní trhovci, co jsou tam, kde být nemají, a jsou tak vidět a hlavně slyšet, nezdravě často v televizi, nejsou všichni ti, co nejakým způsobem drží, ruku na kormidlu. 
Snad...
:-(
No, alespoň jednu kvalitní dámu v lokální politice, znám.

15.11.2024 16:05 K dílu: Hrůza dne! Jinys

To jsi docela pokorný.
:-)
Jsou jedinci, kteří víčko u huby považují za významný zásah do svých občanských práv a svobod.

15.11.2024 16:01 K dílu: Nebuďte tak vybíravý, čerstvý chleba není zdravý Jinys

U nás je čerstvý.

15.11.2024 04:13 K dílu: Fotovoltaika naříká Jinys

:-)

12.11.2024 18:52 K dílu: Panelárna Jinys

Topoly.
Měl jsem je rád. Rostly i u nás na ulici. 
Už jsem dlouho žádné neviděl...

12.11.2024 11:43 K dílu: Těla Jinys

Dobrá konstrukce, smutné pravdy.

10.11.2024 19:10 K dílu: Půlnoční formulář Jinys

Pěkné!

A přeji dosti sil
Zamítnutí prolomit
:-)

08.11.2024 23:36 K dílu: Zachraň soudnost Jinys

Norsko 1

Nechápeš napsané.
Ale nevadí, hlavně jestli ti chutná...
:-)

07.11.2024 17:52 K dílu: Komunikace Jinys

Snad životní heslo, ale spíš jen způsob vykonávání běžných rutinních prací, mnohými "operativci", "kreativisty","flexibilisty" a jinými zmatenými raplíky. 
:-)

06.11.2024 11:17 K dílu: Jak jsou na tom vesnice v Jeseníkách? Jinys

Jamardi

Četl jsem úvahu o prodlpužení trati. V Osoblaze jsem dokonce prošel do Polska možnou trasu. Technicky by to asi šlo, za ne tak astronomické peníze, ale moc to nevidím. 

Ani z Litschau do Nové Bystřice se neuvažije trať, za RU nedostavěnou, dodatečně dostavět. Tam by to bylo sice kapku dražší. (Minimálně ubourat/zbourat panelák za nadražím v NB.) Zato efekt spojení obou železnic by byl velkolepý.
:-)

06.11.2024 01:57 K dílu: Tolerance Jinys

avox

Projeli jsme se ženou celou Šumavu v roce 1990. Byli jsme tam asi měsíc, na jaře.
Naprosto skvostné...
Nelze již opakovat.

05.11.2024 22:38 K dílu: Jak jsou na tom vesnice v Jeseníkách? Jinys

Jamardi

Tak to se asi konečně podaří prodat uzkololejlu do šrotu.
:-( :-(

05.11.2024 18:31 K dílu: Jsem tu zpět Jinys

Jsi tu zpět?
Jo, to není špatný nápad.
:-)

05.11.2024 18:28 K dílu: U tunelu Jinys

Pěkné.
A mě docela blízké. Horší zrak rozhodl, že štrojvůdsce také nebudu.
Jen jsem to nebral tak fatálně a našel jsem si jinou cestu.
Hrdina konečně také...
:-)

05.11.2024 18:20 K dílu: Třicet Jinys

Dobře napsané.
Dobře napsaný, častý, smutný příběh...
Palec nahoře.
:-)

04.11.2024 21:13 K dílu: Jak jsou na tom vesnice v Jeseníkách? Jinys

K3
No 100m2 obytné plochy, plus cca 56m2 použitelné plochy půdy (střecha jehlan) jako "miniaturní" nevnímám.

04.11.2024 15:51 K dílu: Jak jsou na tom vesnice v Jeseníkách? Jinys

No. ne že bych chtěl aby se vrátili! 
Nicméně je pravda, že v roce cca 1965, když se protrhla ochraná hráz na Dunaji a velká část Jižního Slovenska se ocitla pod vodou, komunisté dokázali místo baráků mnohdy ještě z vepřovic, rychle postavit, no nechci tvrdit, že pro všechny postižemé, ale rozhodně pro mnohé, typizované domky 10x10 m.
Nějak se jmenují, už nevím jak.

Současní architekti nad nimi sice zvrací, ale ja bych ho, kvůli variabilitě vnitřního uspořeádání (Nosné jen obvodové zdi. Vnitřní příčky lze postavit v podstatě libovolně.) bral i dnes.

02.11.2024 21:26 K dílu: Pohádka o malém prasátku Jinys

Budu pro to muset něco udělat.
:-)

30.10.2024 16:16 K dílu: Někdy nemá cenu přerušovat ženu Jinys

:-)

29.10.2024 11:43 K dílu: Píseň o krásné jeptišce Jinys

Opět hezké...
:-)
V tobě fakt něco je!

29.10.2024 11:14 K dílu: Volíme si prezidenta Jinys

:-)

29.10.2024 11:11 K dílu: Havran (Bulat Okudžava) Jinys

Pěkné.
To bych na Písmáků nečekal...

29.10.2024 11:07 K dílu: Došla špatná zpráva (Vladimir Vysockij) Jinys

Palec nahoře.

28.10.2024 14:34 K dílu: Já bych zrušil tuhle změnu, podle mě to nemá cenu Jinys

:-)

28.10.2024 12:45 K dílu: Smutné povídání Jinys

Tak stručně, pro ty co nečtou příliš pozorně:

A potom, když většina přibližovadel opět pojede v městech stejnou rychlostí, přestane být aktuální potřeba budovat oddělené komunikace pro ty pomalejší. 

Netvrdím, že tento závěr ještě nikdo v novinách nepublikoval, ale já jsem ho ještě nikde nečetl.

28.10.2024 09:40 K dílu: Zločin a trest Jinys

Aru

Já to tak dělám.
Jen bych slovo: "baví" dnes někdy možná nahradil slovy: "nutí psát"
A co se ohlasu týká.
Na neliterárním serveru, kde jsem byl několik let pravidelným přispěvatelem a kde jsem psal skutečně jen pro radost, jsem si ho užil docela dost.
I se čtenářkou jsem se seznámil...
:-)
Nicméně, díky za povzbudivá slova. 

28.10.2024 08:35 K dílu: Zločin a trest Jinys

Ty, který nemáš kuráž podepsat se alespoň přezdívkou.
Znáš přísloví o záplatách a pytlích?
Takže, na tvrdo:
Jsi blb.

28.10.2024 08:14 K dílu: Zločin a trest Jinys

Aru

Nikoliv není to škoda žádná.
Škoda je jen dobrého člověka!
...
Ale ano, nafoukl jsem se pýchou. A ta nobelovka mě určitě jednou potká. Cestou, někde jinde.
Protože, psát zde pro jedince zaměřené příliš často jen na svoje malinkaté, běžné bolístky, vydávájíc je za středobod světa, ignorujíc skutečné průsery, které se na nás valí a plácající se nadšeně vzájemně po zádech, to nedám.
:-) :-)

27.10.2024 13:11 K dílu: Zločin a trest Jinys

Aru

Ano, vypůjčil jsem si název od klasika.
Ale moje písmenka neaspirují dosáhnout kvality tohoto díla, jsou jen snahou pohnout čtenáře k maličkému zamyšlení.
:-)
Tak nic...

24.10.2024 12:29 K dílu: Já mobil Jinys

Reakce na "komentář" anonyma který zmizel.
Je potřebná možnost mazat vlastní komentáře! 
:-( :-( :-(

24.10.2024 12:06 K dílu: Já mobil Jinys

Děkuji, ale netoužím po seznámení v tekuté, ani pevné formě. 
:-)

24.10.2024 11:55 K dílu: Zločin a trest Jinys

Čtu svůj textík,
včetně komentářů, z větším časovým odstupem a konstatuji, že ani jeden z vás, lidí jistě citlivých, uměním zušlechtěných a tak jistě obecně vnímavých, nepochopil vůbec o čem vlastně píšu... 
:-(

22.10.2024 12:21 K dílu: Řidič v převleku Jinys

Ne, nedočetl jsem.
Škrtat, škrtat, škrtat! Něco jako mýtit prales. Snad to potom bude "průchodné".

21.10.2024 12:33 K dílu: Osvobození Jinys

K3
Asi tuším, jak to myslíš, ale nesouhlasím.
Vidím věc jinak.

20.10.2024 17:51 K dílu: Pochybení Jinys

Popravdě, mám raději, ve smyslu volby mezi špatným a ještě horším, komunisky, než jakoukoliv církev.
Komunisté měli alespoň občas ze začátku ( KSČ založena cca 1920. ) kuřáž snažit se něco udělat pro slušnější život fyzicky pracujících, přímo zde na Zemi. 
Že to nakonec nebylo to pravé ořechové, je jiná, o hodně smutnější, ale již závěrečná kapitola.
Černoprdelníci celého světa, ráj slibují tam, kde se o jeho existenci nikdo nepřesvědčí a jejich obchod s vírou je tak věčný.

20.10.2024 12:37 K dílu: Když k vám přijede vzácný host, milá je dětská upřimnost. Jinys

:-)
Vlastně: Fuj tatínku!

19.10.2024 20:34 K dílu: Padlý Jinys

Madu
Můj otec, právník, velmi decentní a mírný člověk, v závěru svého profesního působení tvrdil, že na některé lidi nepůsobí ani slušnost nebo zákon, ale jen fyzický trest.

19.10.2024 12:48 K dílu: Krajina mého srdce Jinys

Gora
Asi to má hodně lidí zákódované jako pud sebezáchovy.
:-)

18.10.2024 04:29 K dílu: Irena MONDEKOVÁ (GORA) VÍTĚZÍ V LITERÁRNÍ SOUTĚŽI A VYDÁVÁ KNIHU Jinys

Gratuluji.
:-)

17.10.2024 13:50 K dílu: Guma Jinys

Promin, ale nechápu co má společného herec a voják ve smyslu mého textu.

Ale máš pravdu, v tom, že svými texty se často snažím o "manipulaci". 
"Manipuluji" ve snaze odvrátit pozornost od formy k obsahu věcí. Je to asi zvyk z technických profesí, které mě docela slušně živily.
Ale nemusíč mít strach. 
Zde je moje snaha většinou jen marnost a zase marnost.
:-) 

Ale já vím. Ona ta dobová slůvka jsou vždy tak lákavá...
A ty jsi ještě velice vlídná. Nejsm podle tebe ani "dezolát" nebo "proruský šváb"
:-)

09.09.2024 00:14 K dílu: Nová povídka Jinys

Celý život jsem četl. 
V podstatě vše, co se mi dostalo do ruky. Vždy jsem měl něco rozečteného. Nestalo se, že bych nedočtenou věc odložil. 
Na závěr života jsem výrazně polevil. Dělá mi mohdy problem dočíst i kratší text. Mívám pocit, že to není dobře.

Autore díky. 
Tvá písmenka o běžných malých věcech ( To samozřejmě není nic špatného. Jistě znáš např. dílo K.Č. ), nakupená ale bohužel zcela unaveným, podivně sebestředným, přezíravým, výkřikovým způsobem, jsem přečetl všechna. 
Je dobře, že už moc nečtu!

04.09.2024 10:17 K dílu: Srpen Jinys

gabi tá istá
Ano, tak nějak...
Ale možná je ještě blbější, že nekteří mladí ve 14ti letech neumí ani zlomky. 

04.09.2024 01:04 K dílu: Uhlí Jinys

Petr Bezruč by ti vrazil dlaní na rameni bezmasém, sto facek, aby ti huba v železo ztuhla.
:-)

04.08.2024 23:22 K dílu: Dráteník Jinys

Ať je co nejdřív líp!

03.08.2024 20:03 K dílu: Smutné povídání Jinys

Aru

Nejsem si úpně jistý, že jsi text přečet s dostatečnou mírou pozornost na to, abys pochopil o čem píšu.
Jistý si jsem ale naopak tím, že z novin jsem nic neopisoval, neb toho nejsem schopem, protože při této četbě začínám většinou ihned zvracet.
Kolistice se ale komplexně věnuji již tak dlouho, že o ní musím vše podstatné vědět, i kdybych nechtěl.
A já jsem chtěl...
:-)

Přeji ti hezký den.  

02.08.2024 19:42 K dílu: Chvála zdravotnictví III. Jinys

dadadik

Brno, Mendlák, "Lékařský dům", nebo jak se ten barák jmenuje. Fronta až do přízemí, čekání vestoje na schodech.
Inu stane se. Asi se něco, někde, zaseklo. Neznám příčinu.

Zato v tom prvním případě, čekání doma, vleže.
Průběžné telefonování celou noc na nádraží, kdy asi vláček dorazí. Na trati byl vodou podemletý most a vlak se vracel, když už byl kousek od Brna, až do Kolína, aby mohl pokračovat po druhé trati přes Č.T.
Také se může stát.

Ale vše špatné je k něčemu dobré.
Lidé se ve vlaku ke konci jízdy již družili a celkově převládlo veselí nad nasráním.
:-)
To už se dnes pravděpodobně stát nemůže.

02.08.2024 17:17 K dílu: Chvála zdravotnictví III. Jinys

dadadik

Ano, myslím si, že to byl absolutní rekord.
Ale abych to nezakřikl...
:-(

25.06.2024 09:52 K dílu: To by bylo příliš mnoho na chlapa jen na jednoho Jinys

Pěkné.
:-)

17.06.2024 09:04 K dílu: Jezdím po chodníku Jinys

Janina6

Dovolím si zcela "neliterární"radu.
Doporučuji nakouknout do silničního zákona. Tato legislativní norma slovo "cyklostezka" sice nezná, ale s (ne)legálním chozením po ní, je to trochu složitější. 

17.05.2024 12:49 K dílu: Tolerance Jinys

K3

No jo, zapoměl jsem.
Přepisovat to nebudu, bylo by to moc "ukecané"...
:-)

P.S.
Ale moc se mi líbí, jak reaguješ na myšlenku textu.
:-) :-)

14.05.2024 23:07 K dílu: Tolerance Jinys

K3

Až tak?
:-)

26.04.2024 11:20 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

K3

Ano, je vás zde převaha, kteří jen sledují, řekněme, formu umění, a patlají se vesměs v bizardních sporech o jeho kvalitě. 
Ale umění i "umění" vyjadřuje také pohled, nebo názor na věc!
To, že je ve škatuli s nápisem "blbůstky" na věci nic nemění.

26.04.2024 11:11 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

Janina6

Možná by autorovi, byť jen ke krátkodobému, předsmrtnému pochopení pomohlo, kdyby svoje dílko přednesl současnému ruskému vojákovi, s kořeny v Leningradě, prošlému boji na Ukrajině... 

26.04.2024 09:35 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

kuča

Ano, svoboda slova zahrnuje i svobodu být hovadem. Případně jako hovado psát.
Otázka ale zní, je-li to dobrý nápad.

25.04.2024 17:25 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

Mám tvoje říkačky rád, ale tohle je silně přes čáru.
A ani se mi nezdá "technologicky" zdařiká.

14.04.2024 17:23 K dílu: Strašlivá smrt plyšového medvěda Maxe Jinys

Jo, a strýc manipuloval s revolverem nikoliv s pistolí.
Jo, už toho nechám...
:-)

14.04.2024 17:12 K dílu: Strašlivá smrt plyšového medvěda Maxe Jinys

Inu, nedá mi to. Profesionální deformace :-)
Jen technická poznámka, umění hodnotit nechci:
...
jak kulka (střela) prošla hlavou Maxe
zamířila ke kamnům
odrazila se o jejich rouru ( * Síla stěny kouřové trubky bývá max 1 mm. Odarzila by se maximálně diabolka ze vzduchovky, Max. výkon cca 120 J )
a vydala se zpátky k nám

Bylo to strýcovo koleno
kam se zavrtala (Naprostá blbost, viz: *. Možné jen lehké povrchové zranění.
...

Ale jo, umělec musí mít fantazii.
:-)
Ať ti to píše!
 

14.04.2024 16:42 K dílu: Táto, ty hajzle! Jinys

Povolání: nezaměstnaný (rodiče vše zaplatí)
x
Táto, ty hajzle!

Inu, víc už snad ani není nutné o sobě a ze sebe napsat!
:-)

13.04.2024 21:19 K dílu: Roztržitý Brňák  v metru. ((minutová hra)) (plus bonus -2 -3 obrázky) Jinys

No, ještě že ten nešťastník neměl zrovna "žížeň", když už do té Prahy musel "ject"
:-)

12.04.2024 16:54 K dílu: Rozdělená společnost - říkačka Jinys

A já si žiju z renty.
:-)

11.04.2024 13:29 K dílu: Srdce Jinys

jako můj děda, co kouřil sto cigaret denně
a zbyl po něm důlek v posteli
a nedokouřená startka

Tak to jed opravdové, ono to také tak nejspíš bylo...

Nahoru