Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se[radiohlava] - diskuze klubu
11. 01. 2004
1
1
88214
Autor
Morbid_Pimple
[radiohlava] - pro všechny fanoušky & ovlivněné tvůrce tvůrci britské skupiny radiohead!
topics:
- díla, klub, autoři etc.
- skladby, alba, artwork radiohead
- uáááááááá
- melancholie / psychedelie / láska
- linky!!! - z těch se poděláte!
- whatever
1 názor
zpívající trávník pch, kandidát vět
24. 06. 2007
začíná mi splývat nyx s písmákem :)
zdravím kontraphunku a jak se nám představí gooooo? ;)
Morbid_Pimple
26. 04. 2005
Tak na w.a.s.t.u. vnucuji DVD The Most Gigantic Lying Mouth of all Time, toz esi se nekdo k temu dostane, tesim se na zazitky z konzumace ;)
BTW. (offtop) cerstvy pocin The Frames "Burn the Maps" je uzasna zalezitost...ma ponurou atmosferu, hodi se jako predkrm k poslechu RHeadiku...jednu skladbicku si muzete stahnout zde...v pripade zajmu tam placnu i zbytek ;)
andy_kaufmann
11. 10. 2004
toz uz je tam i zbytek ;)
That's right I aim to please
Pay a visit to the nurse to have your head deloused
Talk for hours about the politics of Mickey Mouse
You know how it is...
Ale šoufek a spud jsou přezdívky jedněch kolíků z Trainspottingu.. :)
děkujúú-stahujůů
Everybody's got to learn sometimes?!? OK, computer, play dEUSY, ať se jdu hudebně vzdělávat.. eši dík
Morbid_Pimple
05. 10. 2004
anó! :)
Ale musim ti říct
...
(chvíle napětí- vysokého)
...
...
....že se mi to hoodně líbí :) i když je to někdy hodně ..brutální (viz Zlá krev).
Ale nejlepčí je Spud..murphy.
doplním tam k temu masakru zbytek, je to zatial enem půlka ;)
...a já zas tak k chlastu nepatřím :-)) ale říkejte mi jak chcete, třeba i sickboy...
váš ešus. ;)
chlast? ten spíš ani moc né-
nebo nechápu. nebo nechápěš?
oh, well, whatever, nevermind...
...jedEŠ !? :D
eš: Khoiba? áá, tak to tě nepotěšim- slyšela jsem jen dvě písně, z čehož nemůžu příliš usuzovat, ale zdá se mi to nudný a hlas tý ženy je takovej pichlavěj a afektovanej a strašně stylizovanej (a vůbec celá nepovedená hudba) do britskejch kytarovek... ale to je jen můj názorrr:o)
btw to all- Johny áá...jak se tomu řiká- génius?!?
taky by se nejakej rheadackej bootleg krucajs hodil...mam jich par vod juuu tuuu, ale co ti senilni drobci vypustili ted do terenu, radeji bych se zbavil ;)...co by ste za nej kdo chtel...krucajs, dyk mi secko uz sici mame :-)
hele lidi, znate dEUSY, konecne vod nich mam vsechno...pro me nejuzasnejsi kapela po radiovkach...nekde o nich povidal i sam Thom...a taky Stipik je prej posloucha, asi zavidi :-)...doporucuju druhy album...sem sehnal v Londyne...nekam ho plesknu, az se k temu dostanu...a nebo du uploadovat rovou ted...zajima me, co kdo na to...sem pisnu odkaz az to tam bude...pssst....
Friday: me se po case uz libi jen ta posledni skladba, ale je ten pichlavej hlas, ten me prave dostal :-) no umet takhle zachazet s elektronikou, vyvadel bych...hraju neco uplne jinyho, takze me prekvapilo co se da vytocit z dvouakordovek...a da se to poslouchat ;)
tak co se stihlo nasosat je zde ;) z zadne skladby nelze vysledovat charakter ostatnich :-) texty tady...
Back to Radiohead...esi nekdo nahodou este neslysel nektery becka poslednich singlu, jsou tu, tu, tu a tu...at muzu uvolnit flek ;)
andy_kaufmann
02. 10. 2004Morbid_Pimple
02. 10. 2004andy_kaufmann
02. 10. 2004Morbid_Pimple
02. 10. 2004andy_kaufmann
02. 10. 2004Morbid_Pimple
02. 10. 2004andy_kaufmann
02. 10. 2004Morbid_Pimple
01. 10. 2004
hej, sorry za offtopic, ale slyseli ste nekdo Khoibu? naprosto pozer...rekl bych, ze se mi libi prave diky mymu vztahu k rheadum ;) a ta kocena je proste uzasna, ji fest miluju nebo co :-) barva hlasu, vyuziti efektu (decentni drive, modulace)...uff...
Morbid_Pimple
31. 08. 2004Morbid_Pimple
31. 08. 2004Morbid_Pimple
31. 08. 2004paskvil's back! boužel bez katky kozákový, tu si z obrázku m?žete vymazat, má to moderovat iva jonášová, docela nic moc, nevadí, koukn?te na to!
Morbid_Johnas: Vyrobila, ale psst!
jestli nebudeš zlobit, Ježíšek ti přinese taky takový..:o)
Morbid_Pimple
30. 08. 2004FloydTheBarber
28. 08. 2004
no jasan, že viděl..supeeer! mě na podobným místě visí jeden áčkovej spratek...ty trika se dají zas spáchat, když se najdou eště další dva zájemci o osvědčený rheadí triko za necelý pětikilo...
hmn, tak sem tu nějak zaspal :( kdyby to šlo přepálit i s tím bookletem, ten je totiž na tom nej...japonský překlady textů...a taky je tam kdesi otisk prstu Mardou, kdesi v mlze...to šecko zvyšuje hodnotu...ale kdybys měl zas někdy narozeniny či tak něco :-)
Morbid_Pimple
16. 08. 2004
Morbide orbite,
There's a gap there between, there's a GAP where we meet...there's a gap from the time we last saw ourself and time now... a to mne mrzí... protože musíme skouknout někdy někde tvoje Meeting people is easy a já ti musim předat dárek k narozeninám (ale to ber jako záminku protože to vlastně žádnej dárek nejni...). víte vy co, jdu ti napsat. a je to.:)
paranoid android: Děkuji že ses sem podíval a neignoroval jsi mou zprávu:o)
Morbid_Pimple
20. 07. 2004Morbid_Pimple
19. 07. 2004
dalsi utrata na konto Radiohead...da se tu dostat za ctyri kila to japonský THE COM LAG 2+2=5 EP, obsahuje béčka ze všech Go To Sleep singlů a z There There...Remyxomathosis je na me moc remix :-) Skvele je I am wicked child a uplne uzasne Gagging Order, L.A. verze I Will taky ujde...Remix Skttrbrain mi jako jediny z remixu prisel poslouchatelny :-) CD ma fajn obal, jinak to je treba chapat jako "sing singlu" :-)
Morbid_Pimple
13. 06. 2004
..je jich vsude kopa, ale tenhle je vyjimecnej..favourite..green&fake plastic..a kolik psu se na nej este uprimne vypisne :-)
skoro jako ten green plastic recycle bin z vinohrad, co je tam u billy, jak jsem cekal a zpival si :-)
Morbid_Pimple
26. 05. 2004:DD
Morbid_Pimple
26. 05. 2004
Taková malá perlička z příjemného povídání "na skok" s Glenem Hansardem (The Frames) po nedávném Valmezáckém koncertu. Čirou náhodou jsem měl na sobě HtTT map, však nejen proto to patří jakožto topic=link sem :-)) Účastna byla ještě skupinka mých přátel, např. Martik, který stojí za tímhle a tímhle webem, a taky Lu a spousta dalších nepísmáků :-))
Ash: Hi Glen, we would like to thank you for a very nice concert,
G.H.: oh, thank you for listening, thank you very much
Ash: you know, we've travel a lot to see you again ;) but not as lot as you :-)))
G.H. :-)) you've got the right T-shirt, good music!
Ash: yes, I like them very much, they're all my inspiration...
G.H.: I've to tell you something. Once after our gig in London Thom came to me and said "you're the only irish band for me, guys..."
Ash: Oh, really? That's nice!...I think that Thom is right ;) You know, your music puts natural irish expressiveness in front of rock and grungy sound...That's really special!
Lu: We have to travel home, Glen...
G.H.: Where are you from?
Lu: We travel to Brno...
G.H.: That's a long way...Have a good travel!
Ash, Lu: Thank you very much, see you at some other concert!
Z rozhovoru jsem odfiltroval debaty okolo dalšího Glenova koncertování a natáčení nové desky Frames. Kdyby chtěl někdo začít s poslechem Frames, doporučuju skladby Revelate, Fitzcarraldo (album Fitzcarraldo), Head long a hlavně Santa Maria (zatím poslední studiové album For the Birds). A kdyby zaujalo, dejte vědět, pošlu :-) Proč tu o tom tak klábosím...Glen mi mocmocmoc dal...V přístupu k hudbě...A navíc má rád Radiohead a je jim svým způsobem exprese docela (po svém) blízký...Hlavně poslední tvorba ;)
G.H.: oh, thank you for listening, thank you very much
Ash: you know, we've travel a lot to see you again ;) but not as lot as you :-)))
G.H. :-)) you've got the right T-shirt, good music!
Ash: yes, I like them very much, they're all my inspiration...
G.H.: I've to tell you something. Once after our gig in London Thom came to me and said "you're the only irish band for me, guys..."
Ash: Oh, really? That's nice!...I think that Thom is right ;) You know, your music puts natural irish expressiveness in front of rock and grungy sound...That's really special!
Lu: We have to travel home, Glen...
G.H.: Where are you from?
Lu: We travel to Brno...
G.H.: That's a long way...Have a good travel!
Ash, Lu: Thank you very much, see you at some other concert!
Z rozhovoru jsem odfiltroval debaty okolo dalšího Glenova koncertování a natáčení nové desky Frames. Kdyby chtěl někdo začít s poslechem Frames, doporučuju skladby Revelate, Fitzcarraldo (album Fitzcarraldo), Head long a hlavně Santa Maria (zatím poslední studiové album For the Birds). A kdyby zaujalo, dejte vědět, pošlu :-) Proč tu o tom tak klábosím...Glen mi mocmocmoc dal...V přístupu k hudbě...A navíc má rád Radiohead a je jim svým způsobem exprese docela (po svém) blízký...Hlavně poslední tvorba ;)
jejda no fakt, to mě nenapadlo - že vídeňský sluníčko jsou taky radiohead :)
help me call the doctor put me inside
put me inside put me inside put me inside put me inside
Morbid_Pimple
25. 04. 2004Morbid_Pimple
25. 04. 2004
jo geniální jazyk? :)
ty jo včera jsme se sun potkali na nádraží výbornýho rastafariána
a ten byl teprv geniální - vypadal asi takhle :
a pravděpodobně byl odsud :
a nejspíš měl taky leccos v sobě, třeba tak :
( na MaLáá!:)
a pravděpodobně byl odsud :
a nejspíš měl taky leccos v sobě, třeba tak :
( na MaLáá!:)
Morbid_Pimple
25. 04. 2004anebo
heya - nejlepší, jak prostě jenom řekne heya
budou v olomouci zase jednou psí vojáci, ho ho ho, to bude zase obrovská spousta ožralejch pankáčů a zoufalců a básníků a ztroskotanců...jo jo jo...a do toho hypnotyzující filip topol..
a já bych poslouchal
nebo taky :
:)
nebo taky :
:)
vsadím se že leckterej vlk se jmenuje lupus
záleží jak se to vezme
hej marííí já se těším až půjdem někam na něco a já budu kouřit třikrát víc než když jsi mě viděla naposledy..)))
mmmmmmmmmm
ne ne ne..
já mám jenom asi tak čtyři nebo pět alb..a tohle nemám
( sakra ale vím o někom kdo ho má myslím :)
ale zase mám David Bowie´s The Rise and Fall Of Ziggy Stardust and Spiders from Mars:))
tenhle je lupus!
fůůj milé děti, nezadávejte do googlu lupus, nebo špatně dopadnete..
no nic, uklidníme to
Morbid_Pimple
24. 04. 2004Morbid_Pimple
24. 04. 2004
je to vtipný....
( dneska jsem jsem měl celou noc pořád dokola puštěný sail to the moon a vždycky když jsem se vzbudil tak to hrálo - myslel jsem že se z toho zblázním a k tomu se mi ještě zdálo o tom jak fotím obrovský černý sopky..:)
jenže ta sopka byla tak ohavná..prostě obrovská a tichá a černá, na svahu nějakýho kopce takže trčela v podivným úhlu jako nějakej vykotlanej zub..
protože ta sopka byla někde na slovensku, to vím určitě..
a byla jsi tam ty a utíkala jsi lesem v těch svých černých silonkách a já jsem tě nejdřív chtěl dohonit a dát ti ten silmarillion, jenže potom mě to nějak přešlo tak jsem začal fotit..všechno bylo tak rozmazaný, různý obličeje a sochy vpletený do těch okolních skal a kamenů, jezírka s něčím co vypadalo jako třikrát podivnější latimérie podivná - a potom ta sopka..
jo..tak si ještě vzpomeň u koho v pokoji jsi ho poprvé slyšela akusticky..:)
ommadawn!
Morbid_Pimple
23. 04. 2004
The Dinosaurs roam the Earth
The sky turns green
Where I end and you begin...
Child: pic skvělej, jenom mi tam na tý rozpraskaný půdě chybí kostra člověka
MP: Co Air? Do you like Cherry blossom girl, která už nevimkolik týdnů vede v hitparádě R1? (už jsem KONEČNĚ viděla (goood) klip na Good song!!!:))
[Dýdžé šadó ]
Morbid_Pimple
19. 04. 2004Morbid_Pimple
18. 04. 2004KONEČNĚ
Morbid_Pimple
18. 04. 2004Morbid_Pimple
31. 03. 2004Morbid_Pimple
29. 03. 2004Morbid_Pimple
04. 03. 2004
doporucuju vam k precteni DIAGNOZU od Vree!!!! je to fakt SKVELY!!!! ( a nedoceneneee!!!!!!) ACHTUNG!!!
(btw. koukam ze krom radiohead mate dobrej fkus i jinak!!! (psi vojaci, bjork etc..) jooo je to halt dobrej klub!!! (trikrat slava morbid_)
hele hele, přes psí vojáky jsem tady já..:)
je pravda že od té doby co jsem byl na jejich koncertě není nic takový jako bylo předtím...
jéé a hned si je pustím!:)
Morbid_Pimple
22. 02. 2004Morbid_Pimple
22. 02. 2004Morbid_Pimple
22. 02. 2004Morbid_Pimple
21. 02. 2004Morbid_Pimple
20. 02. 2004
there's someone on your shoulder there...
there's someone on your shoulder there...
cus vespolek
ashentree: No tak se přidej do klubu (jestli v něm už nejsi...nějak ztrácim přehled sakra).Já tě pozívám:)
nííííc, taky se mi líbí, ale tahleta věta by se dala docela úspešně vimplantovat do rozhovoru dvou třináctiletých děvčátek o lunetic, no ne?
Morbid_Pimple
18. 01. 2004Morbid_Pimple
18. 01. 2004
tak i já se přidám...v tomhle stavu...hmmm...právě vykašlávám svoji poslední...my iron lung...
jinak nutno tu dát jeden odkaz -> na www.nyx.cz máme klub "RADIOHEAD... HAIL TO THE THIEF, our commander in chief...", takže i tam vás vítám...
jinak abych se představil...jsem jeden divnej strom...a taky mám strach...
I don't want to be crippled cracked
Shoulders, wrists, knees and back
Ground to dust and ash
Crawling on all fours...
modrou nemám...
pohlaví muž...
vlasy mám...
vidím...
zatím...
k radiohead mne přivedl kdysi kamoš -> autor stránek radiohead.wz.cz...
že prej si tady člověk připadá jak ve fanklubu lunetik, bez urážky...:)))
Morbid_Pimple
15. 01. 2004
i wish it was a sixties
i wish that something happen
ho ho ho:)))
zavízuj mě až budete u ok computeru:)
Morbid_Pimple
14. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004Morbid_Pimple
12. 01. 2004
jo já ty linky cos napsal ty znám, ale ten od Mardou ne....tam toho je! zajímalpo by mě, jak se sem dávaj obrázky:o/
Morbid_Pimple
12. 01. 2004Morbid_Pimple
11. 01. 2004Morbid_Pimple
11. 01. 2004
konverze mariky k radiohead je skoro víc fascinující než moje konverze k dylanovi
ho ho ho
ho ho ho