Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePiškotéka
Výběr: sleeping_beauly
21. 01. 2004
12
0
7402
Autor
sleeping_beauly
Já
stojím vždy
v opozici
jak malé
dítě
nekončící
s řevem
a vzlykem
jdoucím tiše po ulici.
Nepospíchám
se svým
-náct a malým kouskem
radši jen měkce
krmím
ryby
houskem.
A až velká
budu
budu
šatnářka
a selka
chovat oves
a pěstovat plno
alb a trosů
velkých
jak
Brno
woman_who_fell_to_earth
03. 12. 2005NIghtRunner
28. 03. 2004
Nevim sice, kdo si dělá větší prču, jestli sleeping_beauly, Voloďa či ashentree, nicméně u všech třech se dobře bavim.
Ten_co_dává_avíza
27. 01. 2004sleeping_beauly
27. 01. 2004
Avi jsem posílal všem tu proto, že považuji za velmi důležité sdělit skartaci mé předchozí kritiky, která byla nedorozuměním...
Jednou napíšeš, že se ti to líbí, a pak opak! Někteří lidé, dokud jim neřekneš, že to, co měli k obědu, byl pes, tvrdí, jak si náramně pochutnali. A po oznámení skutečnosti se pozvrací !
A to samé si udělal ty !
Tito lidé mi vždy budou přinejmenším podezřelí.
Fou
Chápu Tvůj příměr, mrzí mne to...Někdo mi dal housku a já netušil, že je v ní schován flák masa...A zdráhal jsem se dovnitř podívat, než jsem ji pozřel...Tudíž nemám co kafrat a uznávám, že dodatečnou omluvu někdo nemusí přijmout...Je mi z toho víc na nic, než si možná myslíš...Taky namám rád přesně to, o čem mluvíš...Ale jak vidíš...
ashentree:.....tak nějak jako Fou_.... Nechápu tvou hlubokou lítost, pokud to ovšem nebyla taky parodie..:)
:O
Ty si se zdráhal kouknout do housky a raději si do ní kousnul???? To neudělá ani cvok !!!
Elyn: Bohužel, nebyla...
Fou: Tak asi jsem víc než cvok :-)
Vlastní blbosti mě sžíraj jak sírovka rozlitá po mý kůži...Už ji raději nerozpatlávejme, polil jsem se dost...A děsím se sebe...
Beauty, on se ti jen snaží říct, že tohle nepsal..., tak co je na tom k nepochopení? - věnoval ti jedno dílo - Spící nádhera. Kdyby napsal i tohle, byla by to už díla dvě.
Eto vsjo.
beauty: s tvým přesvědčením nikdo nic neudělá... ale, pokud jsi četla, jak chroust píše...
došlo by ti, že tohle není jeho styl..
:)
chroust: přesně tak..:))
...tak nějak. Taky myslím, že nemá smysl se hádat. K paranoie tu stačí Voloďa & co..
sleeping: zcela upřímně - to ti nikdo z nás nezaručí... Koneckonců, když budeš chtít, tak si nějaký nick založíš sama a budeš si psát na sebe hanlivá díla. I to jde..
Ale myslím, že tak hluboko ještě nikdo z nás neklesl...
snad už jen, dobrou noc.
Ať už jsi kdokoliv, tohle je něco nehorázného a amorálního...Takhle někomu ublížit...Já byl v domnění, že tohle je hříčkou a jakýmsi protestem autorky, již si moc vážím, z mnoha důvodů...Udělal jsem obrovskou chybu, že jsem nepochyboval o své domněnce, nenapadlo mne, že by takový hulvát mohl vůbec existovat :(
Cítím se Tebou poškozen, ač uznávám svoji chybu, že jsem tohle nedokázal prokouknout :( Takovouto obludnost tu nepamatuju...Má předchozí kritika zde se stala jizvou na mé duši...Jsem znechucen...Tohle je hnusné a doufám, že si to aspoň uvědomíš...Přimlouvám se velmi důrazně za to, aby jsi byl z písmáku vymazán pokud možno i s tímto pa-dílem...
Omlouvám se sleeping_beauty za svoji neohrabanost :( Myslel jsem, že jsi to Ty a chceš tímhle něco ironizovat, či vyjádřit...Ani ve snu mne nenapadlo, že by to mohlo být takhle :(( A to je moje největší chyba...Je mi z ní smutno :((( Hluboko v srdci...
zapisovatel
24. 01. 2004Dr_Mephisto
23. 01. 2004
výborný vcítění :-)...mladší a bez zábran :-) celej tenhle nápad se mi líbí...příště zas můžeš pro změnu zestárnout ;)
TiPík a šup do oblíbených :-)))
***t
trumpeta netrumpeta, je to hezké :)
líbí se mi vážný tón humorného tématu, ironie vážnosti... zkrátka nadhled
*
Děkuji za věnování, sleeping_beauly. Mám ale takové temné tušení, že jde o "Báseň ve stylu Volodi". Seš trumpeta. Myslím, že kdybys psal normálně, nebylo by to špatný. Mně se i tahle básnička líbí, ale bylo by bezva psát sám za sebe, místo paratizování na jinejch nicích.
sleeping_beauly
21. 01. 2004sleeping_beauly
21. 01. 2004
No, právě. Líbí. Seš trubka. Myslím, že bez lubrikantu by se nějaký tipy nastřádaly. Navíc jestli je tohle nějakej boj za objektivitu Písmáka, můžeš to klidně vzdát předem. Není to možný.
Ten_co_dává_avíza
21. 01. 2004
Víš, nejde ani tak být vždycky v opozici, jako říct si svý, hezky
upřímně a od plic, ale hlavně to vůbec říct!! Aaale to ty přecej umíš!..a a a s houskem to zas nepřeháněj...některý se pak
můžou moc nadmout! :-)))***
proč by se chtěl chrobák zastávat beauty?...
:)
Taky budu selka, abyste věděli a budu chovat pes, aby skákal přes oves..
krmím ryby houskem je je jako ten ladný traktor...a skřehotání.