V slzách se ukrývá
ten strach,
co kolem padá
jak tma, co přikrývá
proklaté slůvko…zrada…
Všiml jsem si, že tady někdo něco vypichuje. Nedělám to často a rád, ale tady se mi zalíbil jen tenhle kousek. Jen ty tečky, ty já nerad. Říkám si, co se děje. Že by Ti došla slova? :-) Konec je takové plácání se v něčem. Asi jsi to už chtěla mít za sebou.
Celkově nezaujalo, myslím, že máš lepší. Nicméně - proti gustu, ... :-p
Ještě k tomu, co jsem zkopíroval. Myslím, že si to vybrala jen má nálada a podvědomí. Až přijdu příště, napíšu úplně něco jiného (jsem si toho vědom, prosím, tak to ber :-)
navzdory názoru tvému a některých ostatních mně se to docela dost líbí a dovolím si dát tipa, jo ? *T
"Nevěřím slibům, milý,
čas daň prý nekrátí…
nevěrní zaplatili
a věrní…
zaplatí…"
V té básni je úžasná atmosféra a začnu-li ji číst, sama ta báseň plyne...tak nemilosrdně jako čas..
Je velmi krásná...
TIP...a díky!
Zdárek Craerassy..(tak to má doufám být)
to mě se zas líbí tohle:
Našlapuje a krade,
v myšlenkách tropí zmatek,
kolotoč v hlavě,
sázka na černej pátek...
a taky se mi líbí tvoje výměna názorů se s_b..jo, když se holky hádaj :-)
Johne, já se s ní nehádala..měla pravdu..tohle dílko je vážně slabý, ale já to sem prskla, protože jsem asi měla pocit, že má některé části dobré...ten pocit už nemám..je slabé..:-)
Tak já zas musím říct, že ty rýmy se mi líbí - ať je to poskládané z čehokoli, je to výtečný...T.
zařilé, místy míň, jindy zas víc než hodně
Kolego: pokud je to z tvé hlavy, pak je to poměrně geniální:)
Sedmkrát upadneš, osmkrát vstaň... :-))
Ono dost záleží, v jakým rozpoložení se co čte, a proč se to čte, a někdy se přemýšlí, proč to bylo napsáno a nemusí se ani vědět, že proto, že se chtělo, někdy prostě tyhle věci je lepší neřešit, anebo řešit, když se chce, ono je to jedno ... a nevíš, proč ti to sem píšu, když ty to víš? :-)
Mně se to docela líbí, zní mi to jako zoufalý výkřik beznaděje. Má to svou atmosféru. Není to špatné.
Ta básnička se mi moc líbí a oslovuje mě. Tip.
...teda, tady na Písmáku je to v poslední době skoro na ostří lože...;-))
Craerassy...moc nemachruj s
největší klišé, co kdy kdo napsal :-))...tos ještě nic neviděla...;-)))
Kdepak...tohle je velmi nepovedená věc, ale slibuji, že se příště polepším.:-)
Crae: Nechci příliš oponovat, nemám to ve zvyku, ale .. ta část, kterou jsme všichni svorně označili jako dobrou, v mých očích stále dobrá je - a je mi naprosto ukradený její původ. Prostě se mi líbí ta jednoduchost v závažnosti významu.
Promiň.
Dero, já se nehádám. Jde o pocity. Kdysi jsem asi měla důvod tohle napsat. Nevím, proč jsem to sem dala, když sama cítím, jak je to slabý. Jenže tady přeci nemá jít o to, zavděčit se jen tím dobrým, ale říci něco, co třeba někdo jiný potřebuje slyšet. Tak to aspoň cítím já.
... ta jednoduchost v závažnosti významu ... tím ses mi zavděčila.
"I čas je protihráč,
krutou si bere daň,
podrazí nohy ti
a přikáže jen…Vstaň…"
Jo, to je fakt moc pěkné.
tak nějak, jako přede mnou .. (jsem chtěla napsat "pozůstalí":))
:) čas je prtihráč je hezký, mohlo by být i kratší..
Velmi špatná kritika. Četla jsem jich od Tebe hodně, ale stále chybuješ.
I čas je protihráč.......tohle snad už muselo zaznít tisíckrát..
krutou si bere daň...ježíši, to snad ví každý...
podrazí nohy ti...podráží je pořád a každému...
a přikáže jen..Vstaň....jak hořce úpěnlivý....
......největší klišé, co kdy kdo napsal a pokud to necítíš, nekritizuj už raději nikoho. Tohle dílko je špatný celý, ale část, která se líbila je nejslabší a za tím si stojím, vždyť jsem to poslátala z několika veršíků starých snad 10 let.:-)))
A proč jsem to sem dala? Protože se mi chtělo. :-))
Dobře tedy...Já myslela, že když pošlu avízo jen jednomu člověku, nemusím ho oslovovat ( oslovení se prý používá v případech, že v jednom avízu odepisuji více lidem), ale pro ty, co hůře chápou, to udělám.:-)
sleeping_beauty....odpovídala jsem Tobě. Je to takhle lepší?:-)
Děkuji za lekci slušného chování. Rozhodně si to vezmu k srdci a předám i vnoučatům.:-)
stopro souhlas se slípinkou
I čas je protihráč
a bere na tě pohrabáč
:)