Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFragment předloňského léta
Výběr: sleeping_beauty, empathetic_embryo
25. 02. 2004
17
0
7574
Autor
(G)eorge
Loukou toulán jsem byl
a laní -tou touhy jitřenkou
byl jsem veden stvolů plání
jak naposledy dlaní tvou
když k milování sveden
jsem tebou po klekání mohl plout
empathetic_embryo
07. 01. 2006cup_of_tea
10. 10. 2004cup_of_tea
10. 10. 2004cup_of_tea
10. 10. 2004cekanka_ucekana
24. 04. 2004
mě to slovo dycky připomíná vesnici a protože to bylo na vesnici, tak sem to hodi, i když tam vlastně nikdy žádný klekání nezvonili...no a taky se to hodí do krámku s rýmama:)
ježíši no jó klekání na vesnici, to mi vůbec nedošlo, to víš celej život žiju ve městě a klekat umím akorát na kolena :-)
čumi
ale jo v Praze teďka běží nějaká výstava po městě - polystyrénový kravičky :-)......ale jo i živou pravou na venkově už jsem zahlídla :-)
von_Tikowitz
22. 04. 2004
strašně mi tam irituje to klekání, nevím proč, ale rozhodně to vyvolalo aspoň nějakou emoci to tvý dílko, takže radost ? jo a dost neobvyklá kompozice....
čumi
uspořádáme soutěž o literární megaego! vítězí ten, kdo dokáže sám sebe nejlíp vychválit na třech normostranách... jenom nevim, kdo bude v porotě...:))
cekanka_ucekana
15. 04. 2004
joj, a to si leckdo myslí, kjak se nevytáhl, nu což, díky Slávku, vlastně máš pořádný kus pravdy a já pořádný kus života před sebou abysem si s tím poradil...:) pa
Miroslawek
13. 04. 2004Miroslawek
12. 04. 2004Miroslawek
12. 04. 2004
moooc krásný... no nevím, co z toho vypíchnout, je to vážně perfektní :)
t*
kočka :
Po přečtení Tvé kritikypro tebe mám odpověď:
Nejsem kritik, tak jen pocit - nejdřív umělost a snaha. Po druhém čtení text leze pod kůži. Po třetím i porozumím... Jo, vím. Tolik práce s pochopením. Nejsem kritik, tak jen pocit.
S empatií zápasím. A nakonec - souhlasím. :)
:)
s úctou (G)
kočka_kočičí_čiči
19. 03. 2004
No..spíš taková miniaturka, viď? Ano,jde to vyjádřit i bez velkých slov...
***
cekanka_ucekana
04. 03. 2004
seš svůj, myslím, i když se to tvým postmoderním přátelům nemusí líbit.
myslím že to co děláš ty je taky cesta..*