Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePůlnoc
08. 03. 2004
17
1
7937
Autor
Noe1
Půlnoční skřek
plný hrůz?
Odvahu odváží
pohřební vůz?
Strach
co láme vaz?
Ne!
To jsou jen
představy v nás.
Půlnoční děs?
Bažiny dech?
Surové svědectví
o lidech?
Okamžik, kdy
ochrne čas?
Ne!
To jsou jen
svědomí v nás.
Půlnoční zvon?
Sýčků křik?
Plíživé kroky
nemrtvých?
Viselců
kvílivý hlas?
Ne!
To jsou jen
ozvěny v nás.
1 názor
Marcela.K.
19. 03. 2008
teď už žádné další otázky ani nenapadnou:) ti viselci jsou dobří, připomnělo mi to výklad z tarotu:) *
Azathe: a znáš můj zdroj inspirace (viz prolog) ?????
Myslím, že tahle básnička se stylem a náladou hodně přibližuje jeho tvorbě. A taky, zkus si ji "nahlas" zašeptat někdy někde v noci (mám vyzkoušeno) ... rozhodně to je básnička, ne písnička.
Je to taková říkanka...hodilo by se to jako text písně, jako básnička určitě ne za žádnou cenu. Každopádně těch otazníků tam je opravdu moc...připadá mi, že dělají trochu jinou melodiku, což je trochu naškodu.
Tip to nebude, ale ještě se podívám dál.
Krásně vykreslená půlnoc těch,co tíží svědomí a strašpytlů. Možná i proto se mi zdá půlnoc mooc romantická :-) Krásně čtivé*
Hanee: Teda ty víš, holka, jak chlapa motivovat :-)))) Budu se snažit, co mi síly budou stačit. Jen se mezi tím nenech otrávit těma mejma pakárnama prosím.
Supo: díky, hezký kompliment, potěší.
Je z toho cítít ten úžas půlnoci...Miluji noc, půlnoc a všechno to, co s ní souvisí..Tip!
Jestli mohu svůj pocit - je tam příliš mnoho otazníků. Nechal bych otazník vždy u prvního verše a ostatní udělal s tečkou či do ztracena.. Podle mne byl otázka zůstala, přičemž by ty verše bez otazníků umocňovaly atmosféru a nerušily naléhavou otázkou na konci každého verše.
Rovněž kladu k uvážení otázku, zda jsou ta NE nutná s vykřičníkem. Jsou to výkřiky? Hlasité NE? Nebo spíše vysvětlující, jiné řešení nabízející NE? Takové Ne s povzdechem, NE říkající - lidi, otevřete oči, je to ve skutečnosti takhle...
Tip.