Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledání pravdy
24. 03. 2004
20
4
5955
Autor
synáček
Na polámaném koloběhu dějin
se marn
ě opírámo zbylá fakta
(prý)
zaručeně pravdivá
leč
propadávám se s každou dalšíztrouchnivělou nadějí
pozvolna
níž a níž
V dáli zvony zní
a čas
ten šašek nekonečna
p
řede mnou cinká rolničkamia v zádech zlomyslný smích všech
kteří
nechápou proč tolik namáhání kvůli ničemu4 názory
sestricka.slunicko1
06. 09. 2009
Tato Tvoje krasna basen mi nejak unikla - ctu ji az dnes a jsem nadsena. Diky a dodatecne davam tip
Aj ja som rada, ze je tu niekto, kto dokaze tak krasne opisat nieco, co casto citim... kludne v tom pokracuj. :-)
* Nadherne.
zvedavec, keby sa davali tipy za kritiky, si uz cela otipovana. :-)
Zvedavec: Musím s radostí konstatovat, že jsi vzpomenula téměř(!) všechno, co jsem měl na myli...díky.
Dero: Děkuji Ti, že při všem, co tu čteš, si najdeš čas i na mě...Tvého souhlasného přitakání si velmi vážím...
gabio; Perchta; remik; WiruZ: moc děkuji...
Lee; inblue: Díky za zamyšlení...
Craerassy: Děkuji za předvedený tanec pravdy se lží...i za tip...
Andulka; Mařka; Adam G: moc vám děkuji...
Shellinka: Vím... Až najdeš nějaký zaručeně pravdivý střípek, dej mi, prosím, vědět...a díky...
Alka: Je to tak...ano! Když několik lidí sleduje tutéž událost, tak (jsou-li dotazováni izolovaně) jejich výpovědi se (mnohdy) mohou dost lišit...čím emocionálnější událost to je, tím větší rozdíly...
Cannisha: Naprosto souhlasím...je to (pouze jen!) otázka priorit...
Rish: Díky, žes to četla
Veľmi ma zaujala! A aj sa mi veľmi páči. :-)TIP
Máš pocit, že pravda je (často) nepoznateľná? Neviem, či som pochopila presne, o čom píšeš. Mám niekoľko verzií a výkladov.
Čo sa týka poznania pravdy z historických prameňov, som skeptik. Občas dokonca pochybujem, či poznám pravdu o sebe samej...tak ako môžem oddeliť úmyslené zavádzanie od skutočnosti, ako odhaliť úmyselnú lož a manipuláciu a čo bolo pravým dôvodom toho, že sa niečo udialo a na čo to poslúžilo (i keď demagogicky možno predostrieť celkom iné dôvody. Potom sa divím, prečo výsledok nezodpovedá deklaráciám - motív a cieľ môže byť skrytý... a tým skrytým motívom sa urobí možno aj zadosť.
Zaujímavá!!!
Někdy nic
bývá víc
než stále se jen dobírat
pravdy..berlami podpírat
někdy nic bývá víc
pravda je lží
a lež pravdu mží
vyznání proradnic
Je krásná.:-)
tip