Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávod na muže
31. 03. 2004
17
0
6460
Autor
Marky2
Chtěla bych někdy navrtat
malou dírku,
jen malinkou.
Nad levé ucho, na stranu tvé hlavy.
Dovol mi dovnitř nakouknout
jen na chvíli,
na chvilku.
Jak myšlenky ti hlavou víří, kam plují.
TAK NA CO MYSLÍŠ?
Vážení páni s tituly,
začněte myslet od nuly.
Poraďte. Kdo mi pomůže,
vynalézt návod na muže?
To je milý :-) Když jsem kdysi přemýšlel, zda by něco podobného mohlo existovat na ženy, napadaly mne jen plamínky a voda ;) Všechno se to schovalo do "Zátiší s ohněm", které si tu můžeš přečíst...Já si tohle Tvé dílko z dovolením čtu jen po tu červenou otázku, ju? :-)
Díky, rozjasnilo mi den...
****t
Rose: máš pravdu, ale v té chvíli, kdy jsem to psala jsem ten návod opravdu potřebovala...
Luckytaky: neexistuje...
Rowenna: Díky!
Já bych ti návod poslal ale je to dost sprosté čtení ... chichichi :-)))))))
dost dobrý použitelný na večírcích mezi přáteli i v různých poradnách ba i u psychologa, jojo, ale věř mi nestojí to za to vědět na co myslíme, to ve vaší hlavě se dějí mnohem zajímavější věci
Zamračený_mnich
02. 04. 2004
T*
Návody se nedávají, ale zažívají. Neboli - nejlepší pomocnou ruku najdeš na konci svého a jeho ramene.
dream: děkuju
LaCasage: neboj, tobě ji tam nikdo nevrtá;o)
maia: díky
KayTee: díky za soucítění ;o)
Tomáš 33: právě, že to tak snadné není...
Princeznicka, Vampirezza : kdybych ho našla, máte hned obě po jedné kopii ve zprávách (pokud by se tam vešel)
clovrdik: mohl, ale já to udělala první;o)
Milly: děkuji, ale já to psala ve chvíli, kdy ani jedno z toho nezabíralo...
Dero: Šéf ji snad nepotřebuje, ne? ;o)
soňa: asi, radši;o)
maya: je to tak, ale přesto bych občas ráda věděla...
Gezron: díky, vím, ale postěžovat si mohu, ne? ;o)
sprostej_fotr
01. 04. 2004sprostej_fotr
01. 04. 2004
Kdzž člověk ví jak, tak jo. Ale spíš máš pravdu. Pro mě je to dost obtížný. Ale zvládneme to Všichni.
no to by tak hrálo - návod a prooč? a dirku do hlavy ani za nic!!!
...T*
Dnes nie, dnes si veru do hlavy nakukat nedam, musketier jeden. Som smutna a bol by si aj ty... aj zajtra je den. :-)
Pekna blbustka. :-) *
Jen se klidně koukej a čti co běží hlavou. Ne každej ti dovolí, ale jen přijít na to jak. Bez návodu a myšlenek se najednou návod ukáže a myšlenky též. Je to tak snadné, vždyť víš, tak běž :))
princeznicka
31. 03. 2004princeznicka
31. 03. 2004Vampirezza
31. 03. 2004
Co třeba: DOBRÉ jídlo, pití slovo, sex, hlazení, drbání, pozornost- jak kdy, ........... ;-) to tak zjednodušeně, i když jsou taky chvíle.......
Na skladě je jediná paperbacková příručka ... a tu má ve svém držení Šéf. :o)) ***
Asi. On by měl nejspíš existovat návod pro muže na ženy a pro ženy na muže...ale pak by to bylo zas moc jednoduché...