Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePortrét dívky jako stařeny
Výběr: Rowenna, srha
30. 04. 2004
15
0
9284
Autor
Makča
Pokoušíme plzeňskou dvanáctkou
pokrátit den alespoň na polovinu,
Den dlouhý mých dvacet čtyři let.
Krávy študovaný, líný jsou jak prasata.
já v tvym věku byla máma vod dvou dětí...
třepetají opilí motýlci
křidélky silně nalíčených řas
neomylně ke mně.
A my jsme právě ty vaše děti,
pošlu po nich nazpátek,
holky hétery hořký od piva
na hovno...
písmenková
16. 02. 2005Nostradamus
25. 08. 2004
jak tragédie...Portrét umělce v jinošských letech Joyce, Portrét umělce jako štěněte D. Thomase, tak já si můžu taky mít svůj portrét..tak!
ale houbičky:))) Do toho já nos nestrkám...
mně je škoda, že ten název až příliš zasahuje, bere, vysvětluje z textu... i když je pravda, že u takovejch beatovejch textů tomu tak často bývá...
tak to asi spíš souvísí s tím, jak a co zashuje mě...
Neberu ti ho... a přenesl jsem se přes něj... jen tu poznámku jsem si neodpustil:)
hele, poznámky mi naposled dávala paní učitelka na základce...tak si to nech jo:-)))))), ty karateli nevinnejch tvořících dětí:-)
tak to je vystavni vec!!! moc moc libi! a uplne souhlasim, je to Rowenni!!! :)) *** PS: ten dovetek tomu dodal super glanc.
Visla: jé, to je ale krásná básnička:-) a co třeba tahle?
Pro Vislu:
Ach Vislo, chtěl bych být tvým Dněprem,
mezi námi rozprostírala by se pravlast Slovanů,
na které by stovky našich dítek pobíhaly,
prosty předsudků, nová to naděje Evropy.
já to říkám pořád, já měla být chlap...a co to je vlastně ten Vissel? já bych věděla vysel - 3.os.č.j.zp.ozn.č.min, i visel, ale tohle teda nevim:-))))))))))))))ahoj a buď mi stále nakloněna...
Cr: jé, já když to odepisovala, tak jsem byla ožralá jak blázen:-)...no já ze svýho úhlu pohledu to vidím tak, že kus pravdy maj, ale já radši budu mít ten svůj a celkem se z toho nějak nestresuju...život je úžasný místo střetávání různých individualit...:-)
Nikita_Pitralon
02. 05. 2004
craerassy:život je někdy celej blbej, zhrzenej a pokud by si člověk nezachoval ten svůj blbej černej humor, tak by se z toho zcvoknul, takže vyloženě blbost, kterých každej den den přinese spousty, jen je vidět, vnímat, psát...:-) S tím, že blbost rovná se někdy básni a někdy ne, naprosto nezávisle na ničem....
víš, Makčo, tady u tebe si jeden připomene, že byly chvíle, kdy mu bylo fajn..bez ohledu na to, co na to říkali jiní...někteří zestárnou a budou se chovat stejně jako o tom píšeš..jiní si zachovají vzpomínky a dál budou dráždit ty "staré" moralisty..za to dík..za připomenutí..:-)
Jak prolog, tak dílko super. Hezký nápad, první tři verše naprosto bezvadné. :) ***
Budu výběrovat, přestože si nejsem jista, jestli je to prostě jenom tím, že tenhle typ poezie prostě miluji.
Ale už za verš: "holky hétery hořký od piva" si to zaslouží.
s_b+chroust: já si to taky myslim, tak všichni smýšlíme nějak podobně, zdá se, ač nezdálo se někdy...:-)
Rowena: dík, je pěkně hořce vyžranej..ten verš...
Vissel: á, copak naše antiantiglobalistka?tvůj včerejší eufemismus zařazuju do svýho repertoáru, móc vyvedenej..a z hvězd já číst neumim:-))))
Waawe: prdlačky příjemná, to je pěkně nepříjemná záležitost:-)
Jeheheman: nevymřeme, z nás bude novej prototyp intelektuálních postmoderních matek...to bude zmatek na světě, to budeš ještě mrkat!:-)
Visla: hele, napiš taky něco, ať ti to můžu pochválit, já se červenám...mám komplex z dětství - neumím přijímat chválu, kroutím se tady u toho, tak mě nestresuj a buď na mě zas vostrá, to se mi tak líbilo...tak ahoj umjelkyně..a propo - to se pozná hned z toho projevu...:-))))))