Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKapkovite blues
Výběr: Lyryk, Print
30. 08. 2000
21
0
11552
Autor
Stevenson
&&Lyryk&&30.08.2000&&1
Báječné, i když nemám rád podzim, ani blues :-)) Skvělý zpěvný rytmus, obsahově udržena vyrovnaná úroveň obratnosti a cíle sdělení. I když je to jen náladová záležitost, je skvěle operlena - "striptýz smutných stromů". Využitelné i jako písňový text a to k tomu všemu také velmi oceňuji.
Báječné, i když nemám rád podzim, ani blues :-)) Skvělý zpěvný rytmus, obsahově udržena vyrovnaná úroveň obratnosti a cíle sdělení. I když je to jen náladová záležitost, je skvěle operlena - "striptýz smutných stromů". Využitelné i jako písňový text a to k tomu všemu také velmi oceňuji.
tak to teda nevim....ja tu zadny blues nevidim.....jenom neco od lyryka....
P_H, alt4:
Ó děkuji za ohlasy, ani jsem nepočítal s tak vřelým přijetím mého návrhu... skoro mám až nutkání ucházet se o členství v tak osvětovém klubu... Přesto, pokud má mít takový klub smysl, bylo by asi záhodno spolupracovat (na případných opravách) přímo s Velkým Tvůrcem (tuším tuto funkci zastává Dero, nepletu-li se, bližší informace jistě rád poskytně Lyryk).
P.S.: Někde v popisu klubu jsem zahlídnul datum 18. 11. 2004... no nevím..., snad byla emnice tehdy Vámi pojmenována, vypátrány souvislosti, za jakých vzniká a zde se jistě jedná o zásluhu, ale co já vím (jestli mi slouží paměť RAM), tak problém "občasného přepsání díla kritikou", je snad starý jako svět (rozumějte Písmák ;)
Pišta_Hufnágl
17. 12. 2004Pišta_Hufnágl
17. 12. 2004Pišta_Hufnágl
17. 12. 2004
Tomu nerozumim, jak se prepsalo a proc.kdo napise ye chce a yvedne ruku,pravou tak to tam nejak zase snad vloyim..
Pišta_Hufnágl
17. 12. 2004
Stev.: Zrovna jsem Ti to chtěl vysvětlit..., ale obnovil jsem stránku a vlastně bych napsal stejnou věc, co Pišta... Vlož to, prosím, jako nové dílo, za to bych tu pravou ruku zvednul :)
P_H: Opravdu zajímavý a jistě přínosný klub, jen je (na můj vkus příliš) vyzdvihován (na Písmáku ostatně všeobecně známý) fenomén (vámi jistě trefně pojmenovaný) "emnice". Chápu, že nějakého klubového maskota asi mít musíte, ale možná by bylo vhodné se zaměřit také více na vyhledávání (a snad i pojmenovávání) zcela nových, neprobádaných fenoménů, jimiž Písmák určitě ještě i dnes hýří. Pokud do toho můžu mluvit (jakože nemůžu ;) sepsal bych (být Tebou ;o) ještě nějaký dodatek či kodex (nějaká pravidla, základní body nebo návod) čím je takové nové BUBU v základě charakterizováno a tudíž nějaký předpis, z něhož by bylo patrno, co (jaké dílo) může aspirovat jako kandidát na nově nalezené BUBU. Pro motivaci členů klubu by bylo jistě přínosem, aby nálezce/objevitel mohl své BUBU pojmenovat (podobně jako to dělají třeba hvězdáři). Jinak klubu zdar ! :)
Pišta_Hufnágl
17. 12. 2004
dik za cteni a libeni..
Rest/ sorry za opozdeny, opras a pak posli melodii..-)
ivana/ hitoricka ?? ..dik za to.-)
Jelikož je blues mým rytmem... TIP *
Mimochodem, je to vážně moc pěkný.
Uvažovals o napsání melodie?
Uvazoval, ale neumim napsat v notach..-)) mas nejakou?
a dik za cteni.-))
Opráším kytaru...
Ale vážně nevím.
Rád si počtu. Když to stojí za to.:)
...ted jsi me zmatla, nejen tim laskavym hodnocenim, ale i pohlavim..-))) Myslel jsem ze jsi psala poznamky tady v muzskem rode.. Nicmene.. DIK..))
díky..když budu chvíli sobec - tak to je jako šité pro mého člověka :o)) miluju déšt i blues...díky moc..
ten tipuhodny je slozenina, proti ktere nic nemam.. na rozdil od jinych.. ovsem..je to asi nekriticke, kdyz je pto mne, co?)).. a ma navicco cist, co jsem asi zameskal, nejak. Dik..
Příteli (smím-li) blues, to je můj typ. A tip pro Tebe.Poprvé jsem si ho přečetl, podruhé zabroukal a potřetí zazpíval...
Suva: s CTRL můžeš oťukat přesný lidi... ale dvakrát (od jednoho autora) to stejně nikdy nepošle (kontroluje to)
suvi: prý v každé knihovně... já se k němu ještě nedostal (pšššt, nemám průkazku)
No, v Mestsky knihovne je do patnacti vstup zadara, ale tos asi prosvih 80))))))))
A ja mam proslou...
jo a eště to avízko, a tak ještě přidám kousek o sonetu z toho Menšího poetickýho slovníku, Československý spisovatel ho má na svědomí, 1966 aby byla citace přesná:
SONET = znělka. Proslulý básnický útvar, složený ze 14 veršů a vyžadující vedle vnější i pevnou vnitřní stavbu. Verše sonetu se sdružují do dvou čtyřveršových a dvou tříveršových strof, obě čtyřverší mají někdy dva, jindy čtyři rými, tříverší tři rýmy v libovolném seskupení. Přísná forma znělky byla v české poezii s úspěchem uvolňována. UFFF - díky misi.
Sakramentský avíza, nejdou mi vynechávat, tak to holt někdo dostane víckrát, sorry.
suva: slyšel jsme cosi o Poetickém slovníku... a Lyryk snad pracuje na vlastním
Supeer. A ten s velkým Pé je někde k dostání? Sem s ním.
Už se na něj vrhám,
studijem se ztrhám ,
ale až napřesvečer,
chci říct nejdřív po ránu,
teď už asi do krámu
nepoletím...
No a o tom to je - o formě, navrhuji pro písmácké potřeby zformulovat základní poznatky z básnictví a dát je v plen všem, jinak chytří nebudem...
suva: me se nelibila forma (zarazil jsem se na ni) posledni sloky, obsah jo...
Miroslawek
01. 09. 2000Miroslawek
01. 09. 2000
Tak tuhle si ukradnu a zhudebnim...to mi musis dovolit...blues...ja ho miluju!!!
A proc jsi mi ji tak dlouho tajil?
TIP
kromě posledního řádku, který mi nějak nesedí se mi to hodně líbí... řekl bych skorodokonalé
Ramiz: Arénovská kritika není pro podobný výlevy, ale pro vážně míněnou kritiku. Prosím drž se toho.
Dekuji vsem za libeni.. On ten jinak neprijemne brzsky canadsky podzim ma zrejme i jine vyhody..
.. Cim jsem si zaslouzil pozornost?)) kruci..
ale DIK.. a ja ten blues i podzim take.. jen specificky.. ne kazdy..))
Milujůůůůů podzim,tot blaho pro čarodejnice:o)
a to Blues samozřejmě taky:o)
hele, Stývajzi, ty budeš paodobnej hudební šílenc jako já, co? U jakýho blues tohle vzniklo (vzniklo-li)?