Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNovomanželský dýchánek
31. 08. 2000
18
0
7358
Autor
suva
Řekni mi jestli jsem podobna obláčku,
který má na klopě koprovou omáčku
anebo spíše jsem zahrada rajská,
co plody chutnými ve švech už praská?
Až oči tvé zelené čočkami zhnědnou,
na mne se podívej aspoň ještě jednou.
Koukni se pořádně, možná cos zvíš;
od paty, povinně, a potom výš!
Zepředu, zezadu, ze všech stran těla
jsem nabitá vnadami jak hlaveň děla.
Soustřeď se, nežvýkej, neboj se nic,
a hlavně nehýkej, že je dnes hic.
Tak odtrhni od bedny své zraky konečně!
Snad jsem se, proboha, nevdala zbytečně?
Zosha_in_Caribic_2
09. 05. 2003
Doufám, že ne... postel je jedno z nejpříjemnějších míst (z mnoha důvodů) a škoda z ní padat :o)))
suva: Jenom o dvě planety? Já bych kolikrát řekl, že ještě mnohem dál...
tragické je, že na tohle ani lidinemusí být novomanželé - stačí několik let společného soužití a zasraně velká televize...apropos - zkoušeli jste to bez ní??
Sůvičko Lenko, to je první Tvoje básnička, která mě "dostala" (Nějak moc jsem jich zatím nepřečetl).
A tak ji TIPuji.
Je to dost vtipné a má to skvělý děj. Zpracování není moc "metaforické"
CELKOVĚ dost dobré ba i na TýAjPý
Tadeáška - ale pokusit se! Bez pátrání by jeden kolikrát vylítnul z kůže, ale když mám odněkud potvrzený, že to, co my vidíme černý, oni vidí bílý, jsem nějak klidnější. Ale jinak máš asi kousek pravdy. Apropó než se zapomene na řešení tvojí Hádanky, když už nejde o panáčka, jak to teda vlastně ta Tadeáška myslela - odpovíš?
slunce: to já zas chápu, mě teda představa nabitého děla moc neláká :-))
*
Samosebou nadsazka, ironie a basnicka invence. Neni to ale nic, co by se nemohlo prihodit uplne kazde ruzi z Texasu.
A mozna na tom dost vztahu a nejen manzelskych troskotalo. Jdu shanet knihu Muzi jsou z Marsu, zeny z Venuse, tam by se snad clovek mohl dopatrat, jak to funguje u "pohlavnich protinozcu"
Tadeaska, Merle, Mahoney: :>)))
SLUNCE 83)))))))))))))))))))))))
nejradeji nejdriv ridkym.. a po druhe jemnejsim hrebenem.. )0 ale to je OK..))
Líbí se mi to hraní s omáčkami (rajská zahrada nebo omáčka) i přirovnání s dělem. I když v 5. a 6. řádku kulhá rytmus, dávám tip.