Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo deseti letech manželství
15. 05. 2004
16
17
6605
Autor
MKbaby
Málokdo o tobě, Majko, ví,
jak vlastně vypadáš v krajkoví.
Měj, drahá, trochu ohledu,
ušetř mne toho pohledu...
17 názorů
tyzik.cejka
04. 11. 2013trapas to se nepovedlo
Slečna od vedle
04. 09. 2013Tohle je tak roztomile zlé!:-D *
predstav si, ze najradsej chodim peso...nastastie, nie sme velke mesto, milujem kracat sviezim ranom popri Vahu do prace a popoludni zase spat ... v priebehu roka vidim uzasne premeny od suchych trav cez snehove prikryvky po prve trsy zelene, kvety, a zase do jesene...a to ticho..je to celkom ine ako ist po hlavnej, som a predsa nie som v meste...
No pro vás na Slovensku by zdolání kopce neměl být problém - vždyť chodíte autem :)
waw, tak Teba som mala stretnut pred 30 rokmi a keby si mal o par rokov viac:))))
Moj priatel mi sice tiez hovori, ze kila nevadia, ale tazko sa s nimi fučí do kopcov, ked idem na mensiu turu...niekedy fučím uz po rovinke:)
To byla pochopitelně jen nadsázka :) Osobně mám raději, když ženě přebývá 20 kilo, než když jí pět chybí, nemám rád chrastící kostry :)
a co potom po 30 rokoch? Och, nechcela by som byt na jej mieste:)
Jedine nosit teple pradlo:)))
aleš-novák
11. 09. 2008Neparkovat
04. 08. 2004Slůůůníčko
09. 07. 2004dismorphia
15. 05. 2004
četla jsem všechny tři.. tahle je z nich asi nepovedenější:)) jak co se týče vtipu, tak i rýmů a tak:)))