Bylo by skvělé zažít jeho pokračovatele ... byl ale opravdu výjimečně
geniální ...
Roberta Musila? ... pak tedy - jako bych nic neřekla ... :-)
proč mě do toho taháš? s jerzym si debatuj, ale proč já?
citace tebe: ...nějak jsi to nasekal na drobno... teď už jen pánvička s vroucím olejem! manýristo!
anebo jsem to teda nepochopil...
jerzy&ul. těžko přetěžko; soud o pasivitě života? z čeho? pro mne neobhajitelný! Odkud?
Sice jsem to já, kdo přiložil ruce, seřadil, vytknul slova z lexikonu..., ale za to jak jsou čtena a oživena ve čtenářích, za to já nemohu. Smrt imaginaci nebo imaginaci smrti?
(je ovšem možné, že jsem vaším kritikám neporozuměl...)
anae: Pět let jsem chodil kolem domu, kde R.M. žil...:) Ta ulice vede přímo k FF MU:)
opravdu... jako otočení do stínu který sic padá průhlednem ale dopadá v temno
líbí
***
supr...
motiv stínu mi upomněl na Zahradníčka...
...nějak jsi to nasekal na drobno... teď už jen pánvička s vroucím olejem! manýristo!
fuj, já četla "Nedvěd a u nich nebyl"... promiň
"ten čas spotřebovaný proti pohybu..." je fajn
Připomněl jsi mi mého oblíbeného Roberta Musila a jeho Muže bez vlastností ... * příliš inteligentní a tím mimo ....
Kavárnám rozeznával příchuť podšálků
náměstím odlehčoval tvar
dalo by docela zabrat se tím vším prokousat, ale narozdíl od jerzyho tomu docela rozumím...a to, že je to popsané "divným" - neobvyklým stylem mi vůbec nevadí - zvláště naopak....
hezký obrázek....
jen tak dál
a Tipnu*
měj se fajn
m.
Nevědy
ani jednoho
ani jednoho
típek, a to upřímnej. Jinak grafický uspořádání taky velice pjekný
přerostl do stínu do něhož já se otočil
načas jenž asi není
za otočky*
aha, tak to si rozumíme:)
tak to je ten meziprostor!
Hento je věnováno?..
U tebe se vyplatí opatrné našlapování a otáčení věci i proti světlu :)
Mně líbit.
:)
(nepřítomnost)
si spojoval s nedostatkem
- žil třetím způsobem
tip
dneska vecer si tady ctu uz asi patou vec a vsechny mi pripadaji stejny, cim to je? pasivni zivotni pristup autoru ustici v umeni pro umeni protkany nekrofilii a pasivitou, jejichz nejvyssim umenim je popsat "neco" jen jinak nez obvykle (nez jini?); priste prijde zase nekdo jiny a bude neobvyklejsi a dalsi se objevi nekdy, pozdeji v case... mozna proto mame omezenou delku zivota, to abychom se neunudili :)))
a nebo jsem vubec nic nepochopil