Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStará slečna Harrisonová pořádá výstavu
Výběr: Lyryk, von_Tikowitz, Elyn, sleeping_beauty
28. 06. 2004
22
0
11392
Autor
Rowenna
Stará slečna Harrisonová
pořádá výstavu
kultovních předmětů
z těch časů
kdy na jedna
vzduch vdechovala
a na druhý takt
ho zatajila
že k závrati ji
láska jímá.
A k vidění jsou: masky,
kameny, svěcené klasy
dřevěné řehtačky.
U dveří svého budoáru
má nádobu na omytí
nečistých rukou, tak podobně
jak do chrámu
návštěvník vstoupí
žehnaný vodou
aby ani jeden démon
který ji v noci škrábe
a kouše v podbřišku
nenarušil mystéria
těch čistých smutků
a vzpomínání.
připomíná Maude a Bradburyho a na začátku první strofy beat a na jejím konci klasickou Rowennu... i druhou jsi mi vybrala dobře
*
Taky mě něco kouše v podbrišku,
co by to tak mohlo být, vždyť jsem středního věku!
*
myslím, že tvé první "výdechy" i to co opracováváš "rozumem" stojí rozhodně za to :-)
esoterik001
30. 06. 2004Navždy_Tvůj
14. 06. 2004
Ten začátek s výstavou se mi moc líbil... pak už mě to moc nebralo...
t
Dovedeš nádherně vytvořit a nabídnout atmosféru světa, kterému až tak nerozumím (a asi nikdy nebudu . viď :) ), ale který mne fascinuje. Není lehké tě číst, chce to náladu, chce to se zastavit. Ale když se to povede, stojí to za to. *t a dík za mnohá pozvání do tvých světů.
Děkuji. Svět ženy se zdá jen zdánlivě nepochopitelný - ale určitě je fascinující.
drfaust: to je snad alergický generační kašel na obstarožní tématiku ?.-)))
Rowenna: To by bylo na dlouhou debatu. Vím, že "zevnitř" se nepochopitelnost může jevit nepochopitelná. A fascinující - (nedomyslel jsem jak je to tverzenítriviální), ano, pochopitelně - stejně jako svět starých Keltů, svět v mraveništi, ...
Lyryku: díky. :-) Taky se domnívám, že tahle se mi tedy moc moc povedla. To se tak někdy urodí, že člověk ani netuší, jak se to zadařilo.
No - nebo nepovedla - ale jako bych dýchala někde jinde, ne v těch svých věčných bludných kruzích. :-)
von_Tikowitz
10. 06. 2004
Ta báseň - jak vznikla - byla daleko prostší. Inu, a pak jsem začala "pracovat" a kazit. Přidala jsem označení stará ke slečně - i když i to by mohlo být jasné, přidala jsem čistá - abych odlišila ty démony, vsunula jsem tam to "jímání" - tím už jsem opravdu jímavě trapná, a tak dál a tak dál. Čili - mé první výdechy jsou kvalitnější, než to, co opracovávám rozumem.
:-)
von_Tikowitz
10. 06. 2004
Lyryk: alergický asi, generačnost v tom roli nehraje... po mém soudu.
a na druhý takt
ho zatajila
že k závrati ji
láska jímá.
to mě nevzalo ...jinak dobrý