Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se+ Když umírá blázen +
16. 06. 2004
6
0
2512
Autor
Sirril_Nemesis
No, s předřečnicí Nicoll bych nesouhlasil jen v těch šatech, já bych si je i vzala :o)
Měl bych otázku - zkusila jsi někdy podříznout koně?
Kobylka nám jednou prostrčila hlavu zavřeným oknem, byly jsme na ní čtyří, a přesto jsme jí neudrželi, když jsme jí dávali dohromady pořezanej čumák. Přervala nám řetěz i s ohlávkou a proskočila zavřenýma vratama od boxu, který vyhodila z kolejnic. Nikdo neví, jak se jí to povedlo, protože jsme tou dobou leželi všichni potlučení kolem, já se probral z omráčení odhozenej ve žlabu. Pak lítala jak pominutá po dvoře a nedala se chytit, natož si nechat dát injekci a sešít čumák.
No ale jako romantická pubertální dívčí pocitovka je to hezký, chápu to, a pro to tipuju.
T+avi
Nicollette
26. 06. 2004Sirril_Nemesis
22. 06. 2004
Nanuk, nanuk, nanuk a ... no ... máš tam hodně gramatických a interpunkčních chyb. Vypsal bych Ti je, kdyby ten text nebyl ve formě obrázku, ze kterého se nedá kopírovat.
Ta atmosféra je šikovně navozena tematickým obrázkem + barvami. Ale na druhou stranu občas podivný slovosled a obraty zase strhávají dílko zpátky.
Inu, takové rozporuplně pocity. Dobré čtení na dobrou noc, to rozhodně. ;o)
mno...asi bych tam rejpavě našel pár zaškobrtnutí a zádrhelů, ale jako celek fajn. Atmosféra postupného ztrácení rozumu a následné destrukce je vylíčena hezky (pokud se dá v tomto případě slovo "hezky" použít :-) ).
Jen ještě drobnost - na má očka moc malý fontík a na konci ta kapička + Miluji Tě už velmi navíc....taková kletba s posledním výdechem by to završila mnohem působivěji ... :-)
T + avi
Černá_víla
20. 06. 2004
A ještě jsem si vzpomněl.
Nepíše se - rozešla se k domu, ale vyrazila, nejspíš. Když už.
Ježiškotky, nejvíc mi je líto toho koně... Fňuk, fňuk :-(, ale příběh je každopádně na jedničku!!! TIP