Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRanní mrd
26. 06. 2004
3
0
6048
Autor
Roman_Tik
Hned jak mi stoup
Sem jí ho tam šoup
Jak sem ho tam hvízd
Udělal sem píst
A najednou po ránu
Udělal sem fontánu
To vám byla legrace!
Cinky_se_vrací
24. 09. 2004Igor_Indruch
08. 07. 2004
Ale no tak, Romane_Tiku já sk8 kulturou vůbec, ale vůbec nežiju, takže nevím, z čeho bych měla vyrůstat...
Ach jo...jak já zbožňuju tadyty lidi, kteří si po jendom názoru dokážou ihned utvořit negativní názor...a ještě ke všemu poučujou...
Já jsem kmet, tak můžu poučovat, mám na to živnostňák. Negativní ten názor snad moc nejni ne???
A jestli tim nežiješ, požaduji okamžitou změnu tvého nicku!!!
Hned!
A co takhe avízko, když už napíšeme reakci, co?To kmeta nenaučili nebo jak?
Požaduješ?A hned?No to ty "romantiku" klidně můžeš, ale asi ti to bude houby platný...
V tom případě máš přísný zákaz čtení mých veleděl. A máš to!
Kmet je kmet a jako takový má právo na sklerózu. Ale co když sem ani nechtěl abys reagovala he?
Nářezový_sluníčko
27. 06. 2004
To je dobrej námět na hádanku: Myslí to Roman Tik vážně???
Spoustě autorů to tu vrtá hlavou:)))) Mám strašně rád komolení slov, přijde mi to děsně legrační! :))))
Hip_Zdenda
27. 06. 2004
Jestli si nechtěl, abych reagovala, tak sis zbytečně plýtval čas psaním...anebo že bys chtěl, aby to vypadalo, že už mi došla slova a tys měl poslední slovo, hmm?
Nečekala sem, že mě takhle pobavíš...
Nářezový_sluníčko
27. 06. 2004Augustin_Šípek
26. 06. 2004
ty seš nepoučitelnej, co? :o)) ale líbí se mi to, i když jí docela lituju :o))))
Minim_Sladkyj
26. 06. 2004
Je řeč o mrdu (nápověda je v nadpisu) ale jinak je to vulgární, strašně vulgární-stejně jako já
Ach jo, já když vidím Tvůj nick, tak už snad ani nic jinýho nečekám...
A proč?Snad nezávidíš...
No já se u Tebe aspoň vždycky pobavím...
Mimochodem, jen by mě zajímalo, kolik Ti je, víš co, jestli ta inteligence aspoň odpovídá věku...
Protože tvému povolání - "romantik" Tvoje tvorba neodpovídá zcela určitě...
Roman Tik není žádné moje povolání, nýbrž moje jméno děvče. Je mi 75 let a jsem senilní. Tvůj nick ti nezávidím. Kdyby jo, tak jsem sk8boy, což ale nejsem, poněvadž skejteři poslouchají velmi trapnou hudbu, chodí velmi trapně oblíkaní, mají velmi trapného koníčka(tzv. sprejování) a většinou i velmi trapné názory
Tak a teď už mě zřejmě nebudeš mít ráda a raději se pobavíš u jiných autorů.
Ale bacha! Na písmáku moc skaterů nenajdeš!!!!
Aha, v tom případě si pleteš povolání se jménem, protože v infu to máš napsaný i u povolání...
Myslíš, že bych byla tak povrchní, že bych Tě neměla ráda za názor?Ale no tak...na Písmáku sem našla spoustu bezvadnejch lidí, kteří sk8eři fakt nejsou a já je za to neodsuzuju...a ty zlato víš o kultuře, kde se objevuje slovo sk8 atd., asi tak jako já o astrofyzice, no možná eště míň...Tak se nečil, ať Tě to netrefí...
otřesné jako vždy...je milé potkat tu někoho, jehož díla mají skrze čas stále stejně vysokou úroveň a hlubokou hloubku
sk8: Taky sem měl skejťácký období někdy v 15 letech, ale to už je zaplaťpánbů za mnou. Nedomnívám se, že bych zrovna nerozuměl sk8 "kultuře", ale hádat se nebudu. Prostě z toho taktéž jednou vyrosteš a prozřeš. Teď je asi ještě dost brzo...:)))
Feanor: Díky! Bohužel moje genialita naráží na hroty závisti zdejších rádobypoetistů, kteří než aby ocenili hloubku a sílu mého díla, raději mě bičují, věší a plivají na mě. je mi to ale fuk, připadám si jako Ježíš