no... je sice pěkná, ale na mě přeslazená
Hmm, sladká a...sexy :o) Škoda že nemáš poezie víc, povídky čtu minimálně.. t*
Nelíbí se mi "to je jak (ti)...je to na něžnou báseň takový moc krkolomný...
A pak sem docela narazila v předposledním verši u slova "máchám"...to se mi tam vůbec nehodí...
sk8ergirl: no jo dyž vono to je krkolomně naschvál, takové to roztomilé vyjadřování se malinký víly
a seš první, kdo si teho překlepu všim, díky, už to du opravit
Jo jasně, rozumím, jaxi to myslela :-)...ale holt se to špatně čte...
A prosím :o)
sk8ergirl: no což, mi se čtou blbě tvoje věci, tobě se čtou blbě moje věci
hezká symbióza ne?:)
Ajuschka: o jeje, díky:)
já vim, že je to furt dokola, ale objevila jsem tady pár autorů, u kterých je fakt vyjímka, když se mi něco nelíbí...
Arien: No spíš to je "akce a reakce", ale tady za to fakt nemůžu...:)
sk8ergirl: si dělám srandu
neobviňuju tě z ničeho
přišla bych si divně, dyby se to všem líbilo, nijak moc extra to nejni, to víš, já na tu seňoru poeziu jako že mucho nejsu...
Tak já chtěl něco kriticky taky připsat ale již bylo řečeno. Snad jen malá rada k rytmu a spádu.
Když napíšeš básňu zkus ji nahlas přečíst, né recitovat, ale přečíst...hned člověk zjistí co kde vyčnívá a kde něco chybí. Tady střídáš velmi dlouhé (už 10 slabik bývá odvaha) s krátkými řádky. Ty krátké jakoby brzdí, zasekávají a báseň neplyne. Taky se zamysli jestli všechna slova která jsou použita musí být v básni. Zájmena a příslovce většinou potřebná nejsou...konec 1. lekce:-))))
o jejej, ok, zkusim příště nebo tak... moc nerada v něčem vrtám (zvlášť, dyž tahle byla s věnováním, to by přeci nešlo, žejo) no a já přece básničky psát neumim (hele, fakt ne) já si spíš jen tak do někoho rýpnout a pak napsat povídku, ve kerý je Pavla a Jirka a tak
jo a jasan, těšim se nadalší lekci, budu si vést na to zešit, paňčelko
no neboj se, že tady někdo psát básničky umí :-)))
všichni se učíme ))
no říct sem to musela, začla bych se červenat
sakra lidi, vy mě neska pokládáte a asi se ani moc nesnažíte...
ste všeci divní!:)
kdyby ti nebylo tak málo, řekl bych, že jsi pohádková babička...
dýchla na mě atmosféra, jako bych ležel na zádech, clonil si oči před sluníčkem a foukal do peříčka, bay se udrželo co nejdéle ve vzduchu...takové křehké...díky :o))
Rowenna: ok, říkala jsem si, že moje básnířská cesta bude sakra trnitá (fakt že neumím tomu moc nepřidává)
Jolie: díky:)
ashentree: zkusím - nic ale neslibuju. Jo a díky, i ty dráty sou super... takový... romantický a tak:)
AZALIN:
alfonso: pohádková babička:)))) tak teď jsi mě opravdu pobavil:))))
a děkuju:)
jeee...kéž by to mohlo být jenom takhle krásné...je v tom cítit úžasnou něhu...v tom třpytu...
***
kdesi z čundru..modrá tůň blankytu tam nahoře..
nedá se snýst..
ale láká..
zkus ten pocit nechat uzrát, hmm?..je to bystřina citlivých veršíků, ale jen lehce hladí..po kotníky..báseň musí být jak řeka pod splavem, že se do ní vejdeš celá..že jako smáčíš i vlasy ;)
nadhera... slysis ten brinkot, to ti prave spadl do kasicky dalsi TIP od mne... ;-)
Něžná ano. Ale jinak bohužel nepříliš povedená báseň.
Tip.. a asi dva kluby rovnou :-).
Krásná, procítěná a něžná.... Co dodat víc? - díky a TIP
uj
cmuki, aleyo, barbare: díky!
beatrice: no jo, ze mě básník nebude, je mi to jasné
ale baví mě to a líbilo se mi to
vystihla si to docela dobře, píšu srdcem, forma mi je cizí:)
děkuju
Milane_D_Nejedlý: díky, jen nechápu proč kladno... já jsem eště pořád z ostravy co si pamatuju, což je skoro blíž vídni než kladnu
vesuvanka: děkuju:)
ty máš ňák podezřele všechno malé ... malé štěstí ... malé radosti ... :-)
až budu velká, budu mít velké radosti!
já ti je přeju ... aspoň dvoumetrový ... :-)
jejda ta je hezounká.. :)
to je přece ale úžasně něžná básnička... hmmmm, velmi se mi líbí, něco takového jsem už dlouho nečetl...
-tip
hmmmmmm ........ ...... T
opakuju, moc krásné a křehké t*
jsou sny z kterých je hřích se probouzet
BARBAR*