Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepoeta jsem!
05. 08. 2004
10
0
6423
Autor
arthamir
poeta jsem!
nad sklenkou pálenky
naložen v lihu
hlídám si myšlenky
a zemskou tíhu
napíšu skvělý rým
poeta jsem přeci
o tom kdy a s kým
vypiju další deci
nad sklenkou pálenky
naložen v lihu
hlídám si myšlenky
a zemskou tíhu
napíšu skvělý rým
poeta jsem přeci
o tom kdy a s kým
vypiju další deci
to Mila_cik: děkuju za něj, sbírám je a lepím si je do alba místo známek :-))
to StvN: to bude asi po druhé deci... ale když se napiješ, třeba se ti zalíbí i ta druhá :-))
to StvN: doporučuji. zdá se mi, že u některých mých básniček je to silně zapotřebí. tedy na to, aby se ti líbily :-))
to Strava: zapomněl jsi na nudu, radost, samotu a velké množství lásky :-)
mám rád černou a bílou, jsou to barvy příjemných kontrastů... :-)
to Stravik: zapomněl jsi na nudu, radost, samotu a velké množství lásky :-)
mám rád černou a bílou, jsou to barvy příjemných kontrastů... :-)
to sk8ergirl: to je dobře :-) spoutě lidiček přijde zrovinka tahle legrační... kdoví proč? :-))
Řízek_avíz
03. 09. 2004
Nedávno jsem si dal pár decek a začalo se mi v hlavě rodit určitě úžasné dílko, tak jsem si dal ještě na další zbystření myšlenek.... po probuzení bylo jak po vymalování (bílo a prázdno). Ale mohu se alespoň utěšovat, že to bylo určitě něco geniááááálního!
to Arien: a kdo říká, že piješ??? já to neříkal, ale jak se říká, potrefená husa se vždycky ozve :-)))))
a copak to je také rhcp?
red hot chilli peppers
neříkám, že ty říkáš, ale říká mé okolí a tak
nj potrefil jsi mne
:-))))))) ja nevim co to mas za verse....nebo jestli to je moji naladou.....ja se u nich musim porad hihohat....:-))*
to swandrow: vypiju si decinku s vama se všema, s tebou samozřejmě taky, jéje, to bude ale opilej .-))
to bohus: ha ha haa - Literrád :-)) to já su teda také :-) (liter by mě asi zabil)
to Craerassy: tož vítaj do klubu opilců a opilek :-) (ale jenom lehkých a ve vší počestnosti, že :-) ). tak jsem i něco nového stvořil, jak jsi se tudlevá ptala :-) no, nezbývá ti než čítat a kritizovat :-)
Minim_Sladkyj
06. 08. 2004tehotnej_hroch
06. 08. 2004
to tehotnej_hroch: mě stačí kolkrát čichnout si jen ke špuntu a už mě to víc povídá, už jsem veselejší a flirtuju s kdejakou servírkou (hi hi) :-))
tehotnej_hroch
06. 08. 2004tehotnej_hroch
06. 08. 2004tehotnej_hroch
06. 08. 2004tehotnej_hroch
05. 08. 2004
to tehotnej_hroch: no jasně, for you. ale on se v tom najde možná i někdo další... (já - ha ha :-)) )
tehotnej_hroch
05. 08. 2004
to tehotnej_hroch: možná že jo, ale spíš to bude představou těch dvou deci (hi hi) :-))
tehotnej_hroch
05. 08. 2004
Jeee to je hezkyyy - za klasickou arthamirovu tvorbu Tip a navic jsem se dozvedel ze Těhotnej hroch je vlastně alkoholik :ú
tehotnej_hroch
05. 08. 2004
to tehotnej_hroch: jasňačka, alkohol v malých dávkách... dyk to všichni známe a s úspěchem praktikujeme :-)
tehotnej_hroch
05. 08. 2004
Ono se to náhodné kolem jdoucí cosi i kolikrát zastaví na kus slova a Hroš si ráda pokecá a tak se spolu s cím si daji do řeci a kolikrát si povídají i třeba dlouho do noci o životě, práci, radostech i zklamaních ale pokaždý to končí stějně.
Hroš se nakonec naštve a už nechce s čím si mít nic společného a nechá ho jít dál ale v tom se objeví další cosi a jedou nanovo :)
Tím tě nechci urazit - jen tak blbnu - Veřejně zde prohlašuji že teze a fáma o tom, že by Těhotnej Hroch byla alkoholik jsou nepodložene a fádní.
tehotnej_hroch
05. 08. 2004
Tak ja ti to ke me vrazim jako blbinu venovanou tobe a muzes si tipnout kdyz o to tyak stojis :)
tehotnej_hroch
05. 08. 2004
Vsak mi si to s arthamirem casem vyberem ze jo Arhamire - že budem chtít také dílko s věnováním :)
to machal a tehotnej_hroch: no jasně!
já s tím počítám skromně,
že taky napíše
někdy někdo něco pro mě :-))