Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrutě se mstí ženy
Autor
Movsar
"Nekul na mě ty voči!" začertil se Práče. Žena si provinile vytáhla halenku ke krku a nechala tak zapadnout za obzor dvě polokoule na opálené hrudi. Práče byl nekompromisní - když se pracuje, nic ho nemí rozptylovat.
"Podej baterku!" Žena opět sáhla k místům své pokladnice. Zalovila a podala muži úzkou baterku. "Ještě chvíli," procedil mezi škvírami svých vyhnilých zubů Práče a naprosto prasácky demoloval pokřiveným šroubovákem zámek auta - kořisti.
"Nemáš lízt do zamčenejch aut," provokovala z dlouhé chvíle žínka.
"Mlč."
Naneštěstí pro naši smutnou dvojici šel právě noční ulicí lehkou chůzí strážník Borůvka. Znaven dlouhou noční službou hledal místa, kde by složil nedostatkem laciného vína ztěžklou hlavu a přečkal tak zbytek pracovní doby. K jeho oblíbené kočárkárně to už nebylo daleko.
Osud mu však klidu vyteplené místnosti nechtěl dopřát.
"A mám vás, šulíni!" Borůvka - známý misogyn - ignoroval ženino pohlaví. Tisíckrát trénovaným pohybem vytasil služební zbran a udeřil s ní nicnetušícího Práče seshora do nosu. Tomu se okamžitě počala u nosních dírek tvořit krvavá bublanina. Padl na kolena. Vtom se ozvala rána - Borůvkovi selhala zbraň. Práčeti se zrychlil krvetok více než by bylo živo. Za několik vteřin vydala perforovaná krční tepna vše své vazké tajemství.
Borůvka při pohledu na ten apokalyptický výjev zbledl, roztřásl se a začal zpívat žalmy.
"Má cecka tě pomstí!" vykřikla hlasem prožité hrůzy žena k vyteklému měchu, který byl ještě před chvílí jejím milencem, a zručným podebráním vytáhla knedlíkovité ňadro. Paralyzovaný Borůvka byl udeřen do týla, zavrávoral a padl k zemi.
"Rozejděte se, tato demonstrace je nepovolená..." blouznil Borůvka z šoku. Okamžitě mu byla zasazena druhá - smrtelná rána. Tentokrát cecek dopadl na spánkovou oblast. "To bylo tenkrát... jak jsme se koupali nazí..." propadl se do nenávratného bezvědomí muž.
"Romane!" ozvalo se chrčivě z vysílačky na příslušníkově uniformě. "Romane slyšíš mě?"