Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepsát malé básně
03. 10. 2000
12
2
9447
Autor
hermit
. . .
psát malé básně
je nejkrásnější
tiché věty
dát
papíru
jemu jedinému
jevišti čar
2 názory
mi se to nelíbí, si nemužu pomoc, dybych nebyl línej jako prasnice, tak už to tu neni. :o)
pamätám si na jednu, čo sme čítali na ZŠ, bolo tam niečo podobné - "...maličká je báseň daktorá.."
je to infantilní, už se mi to dlouho nelíbí, ale je mi líno to smazat :-)
infantilní, nevím, tak asi ses jako člověk i básník někam posunul dál, ale mě to v kontrastu s jinýma věcma od tebe (co se mi tak vybavuje z poslední doby : Desatero, beat..), připadá zajímavý
Infantilní? Proč. A máš tu zachycené stopy dnes už legend Písmáku, a ačkoliv jsem je nezažila, je to trochu nostalgické.
A básnička je takové lehounké milé pošimrání. :-))
.-)
ty tvé první básně jsou přímé a prosté.. a mají své kouzlo geniality....ať už s úsměvem šibalsky nevinným nebo s hávem kněžským, jednooké s havrany na ramenou ....*
Ale mnoho malých básní je jak mnoho zrnek písku - obvykle neudrží tvar... Ale někdy jsou čtyři řádky víc než celá kniha. Navíc si je lze zapamatovat, takže hlasuji PRO.
*
*****!
(se v Tobě brodím jako v čerstvě napadaném sněhu..pojď si stavět sněhuláky...:-)
S názorem v básni souhlasím, ale snad by ta báseň měla být ještě kratší. Krátkou báseň každá přebytečná slabika tíží.
Ne jen nejkrásnější ale i nejtěžší pokud chtějí něco říci...znáš japonské haiku?