Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSedmikráska
03. 10. 2000
16
0
6800
Autor
Sadaf
Dal jsem Ti z lásky sedmikrásku
(prý pod každou má mraveneček hrob)
dal jsem Ti tedy smrt i lásku
a zase zůstal trop.
Takhle to ve svete chodi, nekdy je hur a nekdy zase lepe... Prima, davam TIP
cloviecik_3
13. 03. 2001
Všechno co je v téhle básni, je i ve mě./Kdybych měla pokračovat, psala bych: v zubech..., v dásni. Moc se mi to líbí.Tip.
Chlapče drahý, takže i Ty
věnoval jsi svoje city?
Neboj, bude líp!
(Posílám Ti tip...)
cloviecik_3
11. 10. 2000
sedmiláskám
pleskám, pleskám
i těm kráskám
pro které jste trop
až za černý hrob
Wůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!!!!!! To je nádhera!
Tipanec (Jak mravenčí štípanec - Hyhyhy...)
Ufff...
On je fakt dobrej! :o)
Saďo, neposlouchej je a piš, když ti to tak sqěle jde! :o)
Já krátkou formu velmi rád. A může být i vážná, nejen blbůstka. :o)
Upřímně - piš jak cítíš. Když to, cos chtěl, je vyjádřeno, skonči. Délka není rozhodující.
(A doufám, že se dozvím i další krásné věci, jako dnes o mravenečcích...)
Sem to nemyslel, jako že budu psát jenom krátký věci, ale jako že řekl Merle, Falka,papouch a PS:
Budu psát co mi napadne a snad to bude fajn...
P.S. Nepíšu pro úspěch, nýbržto pro radost:-)))
Sadaf: každá specializace tě nutně okleští... věnuj se blbůstkám přednostně, ale nenech se tou dost striktní a náročnou formou omezit ve tvorbě...(hň hň hň dneska mi to chytření ale jde)
Hele, človíku, to bych to tu nepsala, kdybych tušila, jak se toho chytneš. Přece nepíšeš proto, abys byl víc plácanej po ramenou, ne? Piš, co chceš psát, co tě napadá, co chceš říct... a ne jen to, co si myslíš, že bude bůhvíjak úspěšný, jen pro ten úspěch sám.
Měj se fajn, ahoj.
Sadafíku, to je ftákoina, rozhodovat se, CO psát. To pak je
vydupaný a to už nejni vono. Jak říkal pan Ježek - Všecko musí
bejt napadnutý. Piš, co Ti slina na klávesnici přinese. :-)
Blbůstka - a mrazí. Cokoli sem napíšu, bude delší než tvoje báseň... nebylo by lepší mlčet? :o)
Miroslawek
04. 10. 2000
Přátelé děkuji, rozhodli jste za mne, od teď píši jen krátké blbůstky.
Ještě jednou díky za rozhodnutí mého dilema - co psát.
Všem hezký den:-))
sadaf - Saša